نکته های ناب رهبری

کتاب انتخابی من “نکته های ناب رهبری 3″ بود که حسن قدوسی زاده مولف آن وناشرش دفتر نشر معارف می باشد و در تعداد 112 صفحه منتشر شده است .
این مجموعه 6 جلدی با عنوان «نکته ‏های ناب» گلچینی دلنشین و جذاب از بیانات رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‏الله خامنه‏ ای است که در طول سال‏ های 83-68 در جمع دانشجویان، استادان و مسئولین شورای عالی انقلاب فرهنگی ایراد گردیده است.جلد سوم این مجموعه ، دارای موضوعات نظام و انقلاب و استکبار جهانی می باشد.
من در کتاب نکته های ناب سه ، پی بردم که رهبر به تاثیر دین وارزشهای دینی و الهی در تولید علم وجنبش نرم افزاری اشاره می کند و می گوید که مردم سالاری دینی از برکات این نظام است ولی اگر کسی ادعا کند که نظام اسلام ما هیچ عیبی ندارد گزاف گفته است .
در این کتاب همچنین به بیان ویژگی های رهبر ومهم ترین مسئولیت او پرداخته شده و جوان بودن کشور را فرصت بسیار خوبی برای نظام و دشمنان نظام بر شمرده است . عوامل مرگ وحیات انقلاب ومعنای استکبار واهدا ف آن را بیان نموده واهداف پنهان آمریکایی ها را برای مذاکره با ایران توضیح داده است . رهبر در این کتاب بیان می کند که سلب اعتماد مرد از کارایی نظام از اهداف استکباری آمریکاست وشرط ما برای رابطه با آمریکا توبه این کشور است.
با خواندن این کتاب ، بر بینش وروشنگری من نسبت به سیاست های آمریکا ونظام استکباری افزوده شد. به هر حال خواندن این کتاب را به کسانی که به مسائل سیاسی وانقلابی علاقه دارند پیشنهاد می کنم .
التماس دعا

موضوعات: کتابسرا, اقليم ادبيات  لینک ثابت
نظر از: گل نرگس [عضو] 
1397/07/18 @ 07:46


فرم در حال بارگذاری ...