? نامه‏ اى داشتم از خانمى که:

آقای قرائتی‼️ تو حق حیات به گردنم دارى.
? به خاطر این که ازدواج کردم، دو بچه داشتم که شوهرم معتاد شد. خانه مستأجرى، شوهر معتاد و فقر. خیلى زندگیم گرفتار مشکل و نکبت شده بود. فکر کردم خودکشى کنم و راحت بشوم. جوان بودم و نمى‏ توانستم تا آخر عمر بسوزم. فکر خودکشى به ذهنم زد و این فکر تقویت شد و تقویت شد. ? یک روز تصمیم گرفتم این کار را بکنم.
? مادرشوهرم خانه بود، به یک بهانه ‏اى او را از خانه بیرون کردم. بچه ‏ها را هم از خانه بیرون کردم. درب را بستم. به طنابى خودم را آویزان کردم. ترسیدم خرخر صداى من بلند باشد، تصمیم گرفتم بروم تلویزیون را روشن کنم که صداى تلویزیون غالب باشد. تا تلویزیون را روشن کردم، دیدم . . .

ادامه مطلب :

تو دارى مى‏گویى خانم دارى خودت را مى‏کشى⁉️
یک مرتبه پاى تلویزیون برق من را گرفت که حاج آقای قرائتی با من حرف می‌زند‼️
کسانى که فکر مى‏کنند با خودکشى راحت مى‏شوند، کسانى که خودکشى مى‏کنند، قطعاً جهنم مى‏روند.
شما از کجا به کجا مى‏ خواهى وارد شوى؟ سختى دنیا چیزى نیست.
? جهنم را یک لحظه زمین و آسمان نمى‏ تواند تحمل کند. تو چطور مى ‏خواهى خودت را بکشى؟ چرا صبر نمى‏ کنى؟ یک مرتبه حرف هایى درباره خطر خودکشى زدید، تمام وجودم را متحول کرد. خلاصه طناب را باز کردم، بعد یک مقدارى صبر کردیم. شوهرم نجات پیدا کرد. خانه خریدیم و زندگیم 180 درجه عوض شد و مشکلاتم رفع شد…

?? اگر خدا بخواهد، برنامه‌ای که روزها جلوتر ضبط شده، بدون هیچ نیت و انگیزه‌ای باعث نجات جان یک نفر و حتی یک زندگی می‌شود.
?? اگر خدا بخواهد، فقیر، غنى، بلکه برتر از غنى مى‏شود. «خَیْراً مِنْ جَنَّتِکَ»
?? عزیزان من، اگر خدا بخواهد، حتى با تار عنکبوت مى ‏تواند پیامبرش را در غار حفظ کند و اگر خدا بخواهد، با کلاغى که چیزى را زیر خاک پنهان کرد، مى ‏تواند دفن مرده را به نسل بشر در طول تاریخ آموزش دهد و اگر خدا بخواهد، با دو پرواز هدهد کشور و حکومتى هدایت شوند. اگر خدا بخواهد، با افتادن یک برگ زرد درختى در آب استخرى نجات ده‏ها مورچه را تضمین کند!

همه چیز به دست خداست..

موضوعات: تبلیغات  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...