متولد چه ماهي هستيد؟

اخلاقتون چطوريه!

ادامه مطلب :

 


? ﻓــﺮﻭﺭﺩﯾﻦ farvardin
رک و راست، تند و آتشین مزاج و پر حرارت، پرتوقع و ریاست طلب، یک آن بسیار هیجان انگیز و گرم و ایده آل و یک آن سرد و یخ و بی تفاوت، شجاع و با اعتماد به نفس است. وقتی عاشق می شود گویی یک شیرین و فرهاد جدید به دنیا آمده اما با رفتار آرامى که دارد شما کمتر متوجه قلب آکنده از عشق او مى شوید.

? ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺘـــ ordibehesht
آرام، اهل عمل، راستگو. در دوستى ثابت قدم اما شراکت با آنها سودبخش نخواهد بود. دیر ناراحت می شود ولى اگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد. بسیار مهربان و عاطفى طورى که
ﻣﺤﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺑﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺷﻮد!

? ﺧــــــــﺮﺩﺍﺩ khordad
با سلیقه، خوش برخورد و دلسوز. دست و دلباز و گاهى ولخرج، عاشق تنوع وداراى حالات روحى متغیر. یه خردادى چند روح مختلف را در جسم خود دارد و در واقع چند نفر است! عاشق بحث و مذاکره و هم صحبتى با او براى دیگران دلچسب است. رمانتیک و احساساتى و در عشق بسیار رویاپرداز و وفادار.


? ﺗﯿـــــــــــﺮ tir
پرانرژی، درونگرا و بسیار حساس، عاشق ثروت و تجملات. اغلب افرادی اجتماعی و ماجراجو. زندگى او داراى نظم و هماهنگى است. از انتقاد خوشش نمى آید و عاشق تعریف و تمجدید است. قلب متولد تیر به مغزش فرمان می دهد و بیشتر زندگی او تحت سلطه عواطف اوست.

??ﻣــــــــــﺮﺩﺍﺩ mordad
باهوش و جذاب، شاد و با شخصیت، خواهان سادگی و زندگی شیک، عشق با روح متولدین این ماه عجین شده و بى عشق نمی تواند زندگی کند. درون او گربه ای است که می خواهد مدام ناز و نوازش و ستایش شود. ﻣﺮﺩﺍﺩﯼ ﻏﺮﻭﺭﺵ ﺭﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ و اگر به خاطر شما پا روى غرورش گذاشت بدانید عاشقانه دوستتان دارد.سعی کنید با مردادی در نیفتید چون اصلا به نفع شما نخواهد بود.

?ﺷﻬـــــﺮﯾﻮ ﺭshahrivar
خوش شانس و اهل صمیمیت، پایبند به قول و قرار، صادق و خیرخواه، رک گو. گاه منفى گراست و نیمه خالى لیوان را مى بیند، احساساتی، بی ریا و خوش قلب.
عشق متولد شهریور بسیارشعله، جاودانه و با حرارت است.

 

? ﻣﻬــــــــــــﺮ mehr
خوش پوش و زیبا، با شخصیت و مؤدب. مشکل پسند، باهوش. صلح طلب و مردمدار، داراى قدرت اراده و تصمیم گیرى عالى. قلب بزرگى دارد و براى رفع کدورت پیش قدم میشود، بسیار منطقى و حتى در امور عاشقانه هم از منطق خود استفاده مى کند و به راحتى مى تواند قلب و نظر شما را به سوى خود جلب کند.

? ﺁﺑــــــــــــﺎﻥ aban
گرم و جذاب، موقع شناس و بااستعداد، داراى آرامشى درونى در عین حال عاشق هیجان، با سلیقه و بسیار دلسوز، متولد آبان داراى قدرت فکرخوانى است و گول نمى خورد، در قبال کسی که دوست دارد بسیار صادق و وفادار و اگر در قلبش جایى باز کنید براى همیشه آنجا جاى شماست.

? ﺁﺫﺭazar
مهمان دوست و بسیار معاشرتى، مهربان و خلاق، خوش گذران و خواهان آزادى، متفکر، مرموز و متغیر، مقاوم، رازدار و گاهى خسیس، متولد آذر دارای رفتاری افراطی در غم و شادی است. به عشق با چشمی شاعرانه نگاه می کند و اگر عاشق شما باشد دیگر در رفتار او اثرى از منطق به چشم نمى خورد.


? ﺩﯼ day
خانواده دوست و قدرت طلب، خوش فکر و خوش شانس، صمیمى و خوش برخورد، شجاع و با اعتماد به نفس، قدرشناس و با محبت، متولد دى بسیار صادق و بى ریا است. درون گرا و موفق، در عشق کم تظاهر اما با کمى حوصله متوجه آن خواهید شد که در سینه او چه قلب گرم و عاشقى در حال تپیدن است

? ﺑﻬﻤـــــــــــــــﻦ bahman
بسیار جذاب و خوش پوش، پایبند به سنت، عموماً دارای ثبات شغلی و شخصیتی، اهل صرفه جویی و پس‎انداز، دارای روحیه‎ای شاد و امیدوار، در قضاوت کمى عجول، باهوش و زیرک، متولد بهمن تحت تاثیر سردى زمستان است و عشقش را دیر ابراز مى کند و از برملا کردن راز دل خویش خود داری می کند.

?ﺍﺳﻔﻨــــــــــــــﺪ esfand
خوشرو و بسیار مهربان، اجتماعی و معاشرتی، خوش قلب و. ، دارای افکاری سازنده و مبتکر، صبور و پر حوصله، متولد اسفند نیازمند آن است که دائما او را نسبت به عشق خود مطمئن کنید و مدام به او بگویید که دوستش دارید. از نظر امور عشقی بی نظیر است و عشق و احساس جزیی از وجود متولد اسفند است

موضوعات: سبک زندگی اسلامی  لینک ثابت
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: خادم المهدی [عضو] 
5 stars

خدا خیرت بده

1398/03/11 @ 08:50


فرم در حال بارگذاری ...