زمهرير
 
 


Random photo
آرامش حضور "خدا "ست،

با سلامٍ دوست عزيز از شمامتشكريم كه از اين وبلاگ ديدن مي كنيد ، نظرات يامطالب ارزشمندتان را براي ما بفرستيد وباپيشنهادات خود مارا ياري كنيد. من سرباز جنگ سايبري هستم . باتشكر


جستجو


آخرین نظرات
  • سیدمحمد در کارگران حضرت فاطمه‌ی زهرا
  • خانعلی زاده در کثرت جمعیت در صحیفه سجادیه:
  • کبری نظرزاده در ▪️متن سخنرانی دختر شهید سلیمانی
  • لبیک یا مهدی  در استحمام جانباز قطع نخاعی به وسیله حاج قاسم
  • سربازی از تبار سادات  در از نشانه های آخر الزمان


پربازدید


موضوعات




ج

زیبا سازی وبلاگ




le



ab
 



سوال : آیا این مطلب که رسول گرامى اسلام (صلى الله علیه وآله وسلم) به خاطر مسمومیت از دنیا رفته اند، صحیح مى باشد؟ پاسخ :نتیجه تحقیق و مطالعات به دست آمده این است که: رسول گرامى (صلى الله علیه وآله وسلم) روز دوشنبه 28 صفر سال یازدهم هجرى در 63 سالگى و در مدینه بر اثر مسمومیت رحلت نمودند.

ادامه »

موضوعات: دشمن شناسي  لینک ثابت
[سه شنبه 1397-08-22] [ 10:25:00 ب.ظ ]




چرا امام رضا(ع) که می دانست انگور زهر دارد آن را خورد؟ مگر حفظ جان واجب نیست؟ پاسخ کلّی این شبهه این است که علم غیب فراتر از مرز تکلیف است. وظیفه پیامبر یا امام در انجام تکالیف این است که بر اساس علم عادی و موازین شرعی عمل کند؛ چنانکه در باب قضا بر طبق بیّنه و یمین حکم می کرد؛ نه علم غیب. در باب حلّیت و طهارت نیز مطابق ظواهر شرع عمل می کرد؛ نه مطابق واقعی که با علم غیب کشف می شد. در مورد بحث نیز وظیفه شان، حفظ جان از خطر های مظنون یا معلوم از راه عادی بود؛ نه از راه علم غیب.

ادامه »

موضوعات: دشمن شناسي  لینک ثابت
 [ 10:22:00 ب.ظ ]




شخصی در یکی از مناطق کویری زندگی می‌کرد. چاهی داشت پر از آب زلال زندگی‌اش به راحتی می‌گذشت با وجود اینکه در همچین منطقه‌ای زندگی می‌کرد. بقیه اهالی صحرا به علت کمبود آب همیشه دچار مشکل بودند اما او خیالش راحت بود که یک چاه آب خشک نشدنی دارد.

ادامه »

موضوعات: کتابسرا, دركوچه باغ شعر, دلنوشته, مناجات نامه, دفاع مقدس, خلاقیت وکارآفرینی, نمازاول وقت, قرآن و محجوریت, روایت وداستان, پزشکی وبهداشتی, اقتصاد مقاومتی, سلام آقا, کلام گهر بار, امر به معروف ونهی از منکر, دنيا ي کودکان, راز موفقيت  لینک ثابت
 [ 12:38:00 ب.ظ ]