چهار خوردنی خطرناک

?متاسفانه هرچند وقت یک بار شاهد این هستیم افرادی که صرفاً به دنبال سودجویی و منافع خودشان هستند اقدام به تولید مواد غذایی و محصولاتی می کنند که به شدت سلامت مردم را تهدید می کند و آنها را روانه ی بیمارستان کرده و یا حتی به کام مرگ می کشانند.

?از این رو گه گاه از سوی مراکز بهداشتی و درمانی با هشدارها و توصیه هایی مواجه می شویم که فلان ماده ی غذایی را هرگز مصرف نکنید.

?تاسف بارتر اینکه برخی به این هشدارها بی توجهی می کنند.

⚠️از جمله اینکه اکنون در بازار، چهار خوراکی بسیار خطرناک وجود دارد که کم و بیش از آن استقبال می شود و ما در اینجا به معرفی آنها می پردازیم:

❌حسرت زندگی دیگران❌

☢یکی از خوردنی های بسیار خطرناک حسرت است.

چقدر ناراحت کننده است وقتی انسان می بیند که عده ای مدام در حال حسرت خوردن به زندگی این و آن هستند که خوش به حال فلانی، چه خانه و زندگی و شرایط خانواده ای دارد و بدین شکل روح و روان خود را رنجور و بیمار کرده اند و روز به روز وخامت حالشان بیشتر می شود.

❌حق دیگران❌

⚠️متاسفانه عده ای بدون توجه به عواقب خطرناک استفاده از این خوردنی غیرمجاز به راحتی، حق دیگران را می خورند و این حق می تواند از موارد ساده ای مثل گرفتن نوبت یک نفر در صف نانوایی و عدم رعایت حق تقدم در رانندگی باشد تا مواردی همچون عدم پرداخت بدهی ها و تعهدهای مالی که اکنون در بازار کسب و کار شاهد آن هستیم.

❌غصه❌

?یکی دیگر از خوراکی های مسموم، غصه است.

⚠️ کم نیستند کسانی که علیرغم هشدارهای فراوان، اندوه و غصه ی گذشته را می خورند که چرا چنین و چنان شد و کاش فلان اتفاق نمی افتاد.

?یادتان باشد غصه خوردن علاوه بر آنکه امروز شما را تباه و فاسد می کند سلامت جسم و روان شما را نیز به طور جدی به خطر می اندازد.

❌فریب دنیا❌

⚠️یکی از خوردنی های آلوده و بسیار شایع نیز این است که انسان فریب زرق و برق چندروزه ی دنیا را بخورد و چنان مجذوب و شیفته و دلباخته ی دنیا شود و برای گرفتن سهم بیشتری از دنیا، به گونه ای تقلا و خودکشی کند که انگار عمر جاویدان دارند و تا ابد زنده خواهد ماند.

?اینها که از این خوردنی ها، بی مهابا استفاده می کنند معمولاً اطرافیان، مرگ، قیامت و خدا را یک جا فراموش می کنند.

موضوعات: آيا مي دانيد؟  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...