پیشتاز در کیفیت و نو آوری

شرکت چرم مشهد در سال 1375 در شهرک صنعتی چرم شهر مشهد با هدف حذف و ارتقا ارزش افزوده صنعت چرم و محصولات چرمی، ایجاد اشتغال در داخل کشور، عرضه مستقیم کلیه محصولات چرمی به هموطنان و صادرات با به کارگیری کلیه امکانات و توان بالقوه تاسیس گردیده است. این مجموعه دارای مساحت 40,000 متر مربع و زیربنایی معادل 12,000متر مربع می باشد که به تولید انواع البسه، کیف و دستکش با اشتغالزایی 1013 نفر نیروی کار هر روز در حال پیشرفت است. در سال پیش رو نیز در حال بهره بردن از تجارب طراحان و مهندسان بزرگ دنیا می باشد تا قدم مثبت دیگری در راستای بروزرسانی کارخانه صورت داده باشد.
رسالت: ما همواره با تکیه بر شعار پیشتاز در کیفیت و نو آوری به دنبال راهها ، الگوها ، استانداردها و فن آوری های جدیدی برای بکارگیری و ارتقاء‌ سطح منابع ارزشمند انسانی ،‌ مالی ، ماشین آلات و تکنولوژی ‌به منظور ارتقاء کیفیت ، بهره وری و سودآوری بیشتر در سازمان با حفظ محیط زیست و همچنین ایجاد زندگی بهتری برای هموطنان و مشتریانمان هستیم . رسالت ما افزایش ارزش و محبوبیت شرکت نزد مشتریان ،‌ کارکنان ، تامین کنندگان و سهامداران است که این امر از طریق عرضه محصولات ارزنده و بهترین محصول در ایران و بازارهای خارجی ( پنج قاره جهان ) و همچنین ارائه خدمات نیکوکاری ، اجتماعی و عام المنفعه بخصوص در زمینه گسترش آموزشهای فنی و حرفه ای و همچنین ارتقاء سطح زندگی معلولین جامعه انجام می‌گیرد .
ارزشها: جلب نظر مشتری، حفظ آبروی شرکت، کارآفرینی، تکنولوژی برتر. شرکت چرم مشهد با هدف رونق بخشیدن به تولیدات صنایع ملی بازار چرم، سال 1375 در زمینی به مساحت چهل هزار مترمربع به بهره برداری رسید. محصولات چرمی این کارخانه از چرم درجه یک و بسیار لطیفی تولید می شود که حاصل کار دست صنعتگران ماهر به همراه جدیدترین تکنولوژی صنعت چرم دنیاست.
چرم مشهد فکر کنم معرف حضور همه باشه و نیاز به توضیحی نباشه :)

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...