خاطره ای از توصیه شنیدنی حاج آقا مجتبی تهرانی درمورد #عاقبت_بخیری فرزندان؛ اینها جمع تمام روایات در مورد #بچه است!

☘? … فردای [روزی که رفته بودم جهت بچه دار شدن از حاج آقا #مجتبی_تهرانی توصیه و راهنمایی بگیرم] با ایشان به مسجد رفتم فرمودند که دیروز شما آمدی و در مورد فرزندت گفتی وقتی رفتی یک مطلب به ذهنم آمد که گفتم این را باید به آقای #مطیعی بگویم و فرمودند که حتماٌ این را یادداشت کن. من کاری که خودم کردم را می خواهم به تو بگویم و هر کاری که برای بچه‌های خودم کرده‌ام را به شما هم یاد می‌دهم.
توجه کنید این که میخواستند به من یاد بدهند من (میثم مطیعی) خصوصیتی نداشتم فقط آدمی بودم که سۆال کرده بودم. هر کسی دیگر هم سوال می‌کرد ایشان کاری را که بلد بود و خودش انجام می‌داد به او توصیه می‌کرد.
فرمودند کاری را به تو می گویم عمل کن و این دستورالعمل ایشان کاملاٌ مبتنی بر روایات است؛ فرمودند ما روایت داریم که به ذهنم از #امام_هشتم است که بعد از هر #نماز فریضه، مۆمن یک #دعای_مستجاب دارد شما بعد از هر نماز واجب هم خودت و هم خانمت از زمانی که می خواهید تصمیم به #بچه دار شدن بگیرید تا موقع #بارداری و حتی بعد از بارداری و حتی بعد از آن گفتند فرزند بزرگ من 50 سالش هست هنوز دارم این کار را می کنم و فرمودند این کار را بکن.
«یک #صلوات می فرستی و بعد یک استغفار می فرستی (که این فرمایش ایشان هم مبتنی بر روایات است و روایت داریم که بنده اگر حاجت خود را بین دو صلوات قرار دهد خدا حیا می کند که طرفین را که صلوات است اجابت کند و وسط را باقی بگذارد) و فرمودند و دوباره صلوات می فرستی صلوات دوم را که فرستادی همین طور فارسی می گویی:
خدایا این اولاد من را و فرزندان من را سالم، #صالح، #خوش_قدم، #خوش_روزی و عاقبت به خیر قرار بده و بعد از این هم دوباره یک صلوات بفرست.
می‌فرمودند: من مقید بودم و در همه نمازهایم این کار را انجام دادم و یک بار هم این کار را تعطیل نکردم. فرمودند این کاری است که خودم کردم و دارم به شما می گویم سپس به من گفتند این چیزهایی که به تو می گویم جمع تمام روایات در مورد بچه دار شدن است.

? راوی: میثم مطیعی

موضوعات: نمازاول وقت  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...