رضایت مشتریان داخلی  هدف ماست

شرکت گندم دشت مشهد با برند نان مرزعه ، اولین و بزرگترین تولید کننده نان های حجیم و نیمه حجیم ، نان های مسطح و نان های لایه ای، کیک و شیرینی در کشور می باشد که از سال 91 شروع به فعالیت نموده است.
راه اندازی این مجموعه تولیدی، در راستای سیاست های کلان کشور و طرح صنعتی سازی تولید نان و جلوگیری از هدر رفت بیش از پنجاه هزار میلیارد ریال یارانه اختصاص یافته در صنعت نان و کاهش ضایعات 30 درصدی چرخه تولید نان بوده است.
این واحد تولیدی در حال حاضر با استفاده از بهترین مواد اولیه داخلی و خارجی و داشتن تیم متخصص و مجرب ، انواع محصولات نانی را با طعم های مختلف و افزودنی های مناسب تولید و در فروشگاه های اختصاصی نان مزرعه و سایر فروشگاه ها و هایپر مارکت های معتبر در سراسر ایران در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد.

انواع محصولات کارخانه گندم دشت مشهد:
1- انواع نان های حجیم و نیمه حجیم ( انواع تست ، باگت ،همبرگری ،لف و…..)
2- محصولات رژیمی و کم کالری ( نان های جو ، روگن ،سبوس و….)
3- نان های تغذیه ای و سلامت بخش ( کاکولی شهرکردی ، بروتچن چند غله ، چاباتا زیتونی و…)
4- شیرینی و نان های لایه ای ( اشنیکه دارچینی ، اشترودل شکلاتی و مربایی ، کرواسان ، دونات ، برلینر و…..)
5- نان های مسطح سنتی ( لواش ، بربری ، تافتون ، سنگگ و …)
6- کیک های روغنی ( انواع مافین ، لیو نارگیلی و پرتقالی ، ساینا شکلاتی ، نینا کشمشی ، تینا وانیلی ، کیک توت فرنگی ، ناب کیک و ….)
7- مهمترین وجه تمایز گندم دشت با سایر تولید کنندگان نان صنعتی تولید خمیر منجمد آماده پخت و نان نیمه پخت ( par – bake ) است. هم اکنون تنوع محصولات شرکت گندم دشت مشهد به 70 نوع می رسد.

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...