زمهرير
 
 


Random photo
الهم  عجل لوليك الفرج

با سلامٍ دوست عزيز از شمامتشكريم كه از اين وبلاگ ديدن مي كنيد ، نظرات يامطالب ارزشمندتان را براي ما بفرستيد وباپيشنهادات خود مارا ياري كنيد. من سرباز جنگ سايبري هستم . باتشكر


جستجو


آخرین نظرات
  • سیدمحمد در کارگران حضرت فاطمه‌ی زهرا
  • خانعلی زاده در کثرت جمعیت در صحیفه سجادیه:
  • کبری نظرزاده در ▪️متن سخنرانی دختر شهید سلیمانی
  • لبیک یا مهدی  در استحمام جانباز قطع نخاعی به وسیله حاج قاسم
  • سربازی از تبار سادات  در از نشانه های آخر الزمان


پربازدید


موضوعات




ج

زیبا سازی وبلاگ




le



ab
 



خیلی_بامزه‌س_حتما بخونید صد دانه پهپاد ? دسته به دسته توی فرودگاه با هم نشسته ? هر دانه پهپاد میلیون دلاری برداشته خرج و میده سواری

ادامه »

موضوعات: خلاقیت وکارآفرینی, از گوشه و کنار دنیا  لینک ثابت
[پنجشنبه 1398-04-06] [ 12:21:00 ب.ظ ]




 lما ما  نگاه اردکی به مسائل داریم نه نگاه عقابی.
اردک سرشو میکنه زیر آب و چشمش فقط به پیدا کردن یه ماهی کوچولو هست و فریب این دلخوشی سطحی رو میخوره!

ادامه »

موضوعات: از گوشه و کنار دنیا  لینک ثابت
[جمعه 1397-12-17] [ 03:58:00 ب.ظ ]




?#استاد_قرائتی ?? حتما بخوانید ? ??????????????? ? اگر لامپی در یک خیابانی بزنند، افرادی بیایند این لامپ را بشکنند. لامپ دوم را بزنند، لامپ دوم را هم بشکنند. لامپ سوم را بزنند، لامپ سوم را هم بشکنن .اگر یازده لامپ بزنند و مردم نااهل بشکنند

ادامه »

موضوعات: از گوشه و کنار دنیا  لینک ثابت
[پنجشنبه 1397-12-16] [ 01:09:00 ق.ظ ]




آغاز تلاوت قرآن با سازها و غنا .

#آخر_زمان

? اگر #پلیس زیاد شد و نادانان رئیس شدند طلب مرگ کنید!

?#پیامبر_رحمت صلّی الله علیه و آله :

☑️ به سوی مرگ بشتابید و طلب مرگ کنید، اگر شش حادثه به شما روی آورد :

1- حکومت و دولت نادانان .

2- امنیتی شدن اداره جامعه و زیاد شدن #پلیس .

3- سبک شمردن خونریزی و کشتار .

4- قطع رحم و رابطه خویشاوندان .

5- آغاز تلاوت #قرآن با سازها و غنا .

6- کسی که افقه و آگاه ترین و افضل نیست را جلو انداخته و خود را با او بی نیاز بدانند .

☑️ بادروا بالموت ستّاً :
إمارة السّفها، کثرة الشُّرطة، و الإستخفاف بالدّم، قطعیة الرّحم، نشأ یتّخذون القرآن مزامیر، یقدّمون الرّجل لیس بأفقههم و لا بأفضلهم یغنیهم غناءً . /

? بحارالأنوار ج 52 ص 258

موضوعات: قرآن و محجوریت, احکام تصویری, ازدواج آسان, ادعيه, از گوشه و کنار دنیا, اخبار استان ها, استفتاءات مقام معظم رهبري, اسرار همسرداري, استاد پناهيان, استاد رافعي پور  لینک ثابت
[شنبه 1397-08-12] [ 08:34:00 ب.ظ ]




شبهه : چرا رهبری مشکلات را حل نمی کنند؟

پاسخ استاد پناهیان:

می گویند که اگر مقام معظم رهبری مشکلات را میدانند پس چرا آنها را حل نمی کنند؟ و اگرهم از مشکلات خبر ندارند این هم خیلی بد هست که رهبرمملکت مشکلات را ندانند.

این سوال این است که مگر ایشان قدرت تامّه ندارند؟ خب پس بیایند اصلاح کنند .

این سوال وقتی جواب داده نشود آدم ها خیلی راحت می توانند بگویند که رهبری اصلا شایستگی ندارند، دیگر از این بالاترنیست که آدم اینجوری این سوال رامورد ارزیابی قرار بدهد .

من به اندازه خودم سعی می کنم پاسخی برای این سوال به شما بدهم . یه شب رفته بودم منزل یکی از دوستان خودم که پسرایشان در فتنه سال(8۸ )در اثر بی اعتنایی زندان بان ها، فوت کرده بودند . صحبت دوستانه ای می کردیم ، به بنده گفتند خیلی از خبر گزاری های خارجی و داخلی آمدند و سعی کردند از ما علیه نظام مصاحبه ای بگیرند ، ما به هیچ عنوان این کار رو نکردیم .

مادر این پسر به من گفت مگر میشود در مملکت اسلامی مسئولینی باشند که به جان آدم ها بی اعتنایی کنند؟؟!

ما مقاومتمان را در مقابل دشمن کردیم ولی این رابرای خودمون چه جوری توجیه کنیم؟؟ به ایشان گفتم که بله تو مملکت اسلامی میشود همچین اتفاقاتی بیفتد.

گفتند : تو حکومت امیرالمومنین(ع)یک همچین اتفاقاتی افتاده است؟گفتم : از امیر المومنین(ع) بالاتر که پیغمبر اکرم(ص) هستند، تو جامعه پیغمبر اکرم(ص) هم اتفاق افتاده است.

برای شما مثال بزنم : پیامبر اکرم(ص) خالد بن ولید رو مامور کردند و گفتند شما برو به فلان دیار و اگر آنها مسلمان نبودند آنها را به اسلام دعوت کن و اگر جنگیدند با آنها بجنگ و اگر اسلام را قبول کردند برگرد و اگر هم مسلمان بودند که هیچ، زکات را از آنها بگیر وبیاور و سلام من را به ایشان برسان. خالد بن ولید که تازه مسلمان شده بود و از قبل هم کینه ای از آنها در دل داشت به آن منطقه رفت و دید آنها خیلی وقت است که مسلمانند و نماز می خوانند و مسجد دارند ، باید زکات را می گرفت و برمی گشت اما به یاد کینه خود افتاد ، یه بهونه ای درست کرد ویک جنگی راه انداخت . حدود 30 نفر آدم کشت . چه فاجعه ای از این بالاتر که کسی از طرف رسول خدا مسلمان های مظلوم را می کشد ؟ ما اگر بودیم حتما بیانیه صادرمی کردیم که یارسول الله (ص) این چه طرز حکومت هست؟! و عمال تو چه کار کرده اند ؟

مادر این جوان کشته شده پرسید: واقعا ؟! پیامبر چه کار کرد؟

گفتم : پیغمبر اکرم خالد بن ولید رو اعدام نکرد چون خیلی از احکام اسلامی رو نمیشه اجرا کرد، موقعیتش نیست. رسول اکرم(ص) دستهای خود رابالا برد و بلند در حضور مردم فرمود : خدایا تو شاهدی، من از کار خالد بیزارم و بعد صدا زد علی(ع) جانم تو برو وجبران کن تا جایی که می شود، حتی اگر ظرف خوراکی سگ آنها هم شکسته آن را هم جبران کن.

مادر آن جوان گفت: چرا پیغمبراز ابتدا خالد رو فرستاد؟اینجا یه بحث بسیار علمی دقیق هست که مطرح میشود.

و آن اینکه یک پیامبر یک امام ، زیاد نمیتواند از حد مردم خودش جلوتر برود مسئولینی که بین مردم میگذارد یک کسانی هستند در حد خود مردم، اتفاقا تو جامعه ما که خیلی از این مسئولین رو مردم انتخاب می کنند.

امام تا دقیقه نود از بنی صدر دفاع کرد، اصلا دیگر اسنادش در آمده بود که بنی صدر جزء حقوق بگیرای سازمان سیا است.

ولی امام فرمود: ” مردم انتخاب کردند مردم باید ببینند چی انتخاب کردند !!!!”درسته زمان پیغمبر انتخابات نبود ولی خالد بن ولید یکی از افراد برجسته جامعه بود.

چه مصالحی دست یک امام یا پیغمبر معصوم رو می بندد حالا ما غیر معصومش رو کار نداریم، بله غیر معصوم ممکنه اشتباه بکنه.

آن کسی که معصوم هست آیا همچین اتفاقاتی تو حکومتش نیافتاده؟!صرف اینکه این اتفاقات در حکومتی بیافتد آن حکومت باطله؟!! ممکن هست دلایلی داشته باشد.

آیا می گوییددر یک حکومت دینی نباید مسئول ضعیف منصوب بشود ؟ اگه این را می گویید پس پیغمبر رو چه می گویید؟ پس علی بن ابی طالب(ع) رو چه می گویید؟مومنین وقتی که رفتار غلطی دارند ، یا ضعیف هستند ، یا بد. برخورد ما با منافقین و مومنین ضعیف چگونه باید باشد؟

یکی از اعتراضات خوارج به حضرت علی (ع) این بود که این اشعث در کنار شما چه کار می کنند. اشعث کسی بود که دخترش امام حسن (ع) را کشت و ابن ابی الحدید می گفت: هر فتنه ای که در حکومت علی (ع) رخ می داد دلیلش اشعث بود، همچنین آخرین کسی بود که حضرت را وادار کرد به مصالحه با معاویه در حالی که اگر یکی دو روز دیگر اگر می جنگیدند به نتیجه می رسیدند. پس خوارج راست می گفتند. پس چرا حضرت علی (ع) نمی پذیرفت؟جز مصلحت هایی که رهبری یک جامعه در تحمل آدمهای بد دارد ، یک مسئله دیگر هم هست ، این که برخورد با مومنین ضعیف ومنافق در ابتدا مداراست . برخورد با عطوفت و مهربانی است حتی با منافقین.

پیامبر اکرم(ص) مهربانانه برخورد می کردند. برخورد مهربانانه همراه با “اشاره به مردم” ، مردم باید با اشاره مطلب را بگیرند، هیچ وقت پیامبر و امام علی (ع) صریح با مردم صحبت نکردند. چرا ائمه هدی مثل امیرالمومنین (ع) با اشاره با مردم حرف ی زدند؟! امیرالمومنین (ع) فرمود پای رکاب من منافق هست ، بروید و بشناسید. خب چرا توضیح نمی دهند که این منافق اشعث هست و بگیرند و او را اعدام کنند.

چرا با اشاره صحبت می کنند؟ و صریحا دستور نمی دهند؟این اشاره یعنی احترام به مردم و مردم باید رشد کنند. هیچ وقت بنا نیست گروهی از آدم های خوب بیایند و مردم را اداره کنند . خیلی از مردم ما این را می خواهند که رهبری خودش گروهی از بهترین ها را جدا کند و با آن ها مملکت را اداره کند و مشکلات را حل کنند. پیامبراکرم (ص) و امیرالمومنین (ع) هم این کار را نکردند . فلسفه هدایت بشر این است که شما به مردم اجازه دهید که درک خودشان را نشان دهند .

اگر مردم درک خود را نشان ندادند چه می شود؟ پاسخ این است که امام حسین (ع) به گودی قتلگاه می رود. همین است که پیامبر اکرم (ص) مظلوم واقع می شود به طوری که می فرمایند هیچ کس به اندازه من اذیت نشد. امیرالمومنین (ع)مظلوم واقع می شوند. حقیقت این است که اولیای خدا نمی خواهند به جای مردم باشند و عمل کنند.

بخشی از مشکلات ما این است که مردم رشد کافی ندارند و بخشی مربوط به این است که برخی از مسئولین ، اول خوبند ولی بعدا بد می شوند . رهبری یا امام نمی تواند آدم بدها را قلع و قمع کند.اگرحضرت امام بنی صدر را زود قلع و قمع می کرد ، هیچکس نمی توانست در تاریخ به قانونمند بودن این کشور احترام بگذارد. و می گفتند اینها هرکس را که مطابق سلیقه شان نیست از دم تیغ می گذرانند، خیلی ها انتظار داشتند که رهبری خلاف قانون عمل کند و انتخابات (88) را باطل کند. آقا می فرمود چه دلیل قانونی ای وجود دارد ما این کار را کنیم. امام هم همین کار را کرد .بنی صدر طرفدار داشت و اگر طرفداران خود را به خیابان می آورد طرفداران او 80 در صد بودند و طرفداران حزب الله 20 درصد. اگر اینها به خیابان می آمدند. تا مجلس شورای اسلامی کاری می کرد او قتل ها و شورش ها را انجام داده بودو داشت از کشور خارج می شد. امام بنی صدر را طبق قانو ن عزل کردند.

نگه داشتن بنی صدر توسط امام، باعث بالا رفتن هوش مردم شد و آن ها رشد کردند، در حالیکه امام با اشاره قبلا از بنی صدر حرف زده بود و مردم باید می گرفتند ( اصلا به او رای نمی دادند). مملکتی که توسط یک روحانی شاگرد ائمه(ع) می خواهد هدایت شود باید به همان شیوه آن ها عمل کند با زبان اشاره ، سعه صدر و تسامح .

پس چطور باید جلوی آدم های بد را گرفت ؟ از طریق کودتا؟؟!! نه از طریق هوشیاری مردم . لذا آقا (امام خامنه ای مد ظله العالی) به هوشیاری و بصیرت بسیار توجه دادند. در جواب آن جوانی که منتقد صدا و سیما بود ، باید بگویم درست هست که صدا و سیما را رهبری گذاشته ، امیرالمومنین و پیامبر هم خیلی ها را گذاشتند که رفتارهای بدی داشتند اما خودشان انتظار داشتند مردم جلوی آنها را بگیرند

. اگر رییس صدا و سیما آدم خوبی هم باشد مگر او میتواند فیلم بسازد؟ فیلم را فیلم نامه نویس می نویسد ما چند تا فیلم نامه نویس داریم که عمیقا مسایل دینی را بفهمند و قدرت این را داشته باشند آنها را به یک مجموعه خوب تبدیل کنند ؟ آقا که خود ش نمی تواند فیلمنامه بنویسد .انتصاب بدون متخصص ممکن نیست .

انشاالله این متخصص خوب را شما بسازید و به امام جامعه کمک کنید که بتواند مشکلات را حل کند.باید اشاره ها را از امام گرفت ، اما بعضی فکر می کنند همه چیز هلو بپر تو گلوست ! در حالیکه در زمان امام عصر (عج)هم ، چنین نیست. فکر می کنند ایشان 313 فرشته آسمانی می آورند و ظهور می کنند!!!! اگر این طور بود که تا الان ایشان می آمدند.

موضوعات: احکام تصویری, آيينه خدا, ازدواج آسان, از گوشه و کنار دنیا, آيا مي دانيد؟, فرهنگي اجتماعي, استفتاءات مقام معظم رهبري, استاد پناهيان, استاد رافعي پور  لینک ثابت
[چهارشنبه 1397-08-09] [ 09:31:00 ق.ظ ]




افضل اعمال

✨﷽✨

? پیغمبر عظیم الشان (ص) یک روز در جمع اصحاب فرمودند : من دیشب عمویم حضرت حمزه و پسر عمویم جعفرطیار را که هر دو شهید شدند را در خواب دیدم که از غذا های بهشتی میل میکنند .

?از آنها سوال کردم که در ان عالم بهترین اعمال کدام است ، گفتند :پدر ومادرمان به قربان شما !

✅ این جا سه چیز افضل اعمال است:

1⃣محبت نسبت به حضرت علی(ع)
2⃣آب دادن به تشنه ها است
3⃣صلوات بر محمد و آل محمد(ص)است.

? مستدرک الوسائل

موضوعات: ازدواج آسان, از گوشه و کنار دنیا, اخبار استان ها, اسرار همسرداري, استاد رافعي پور, اشعار طنز  لینک ثابت
[شنبه 1397-07-28] [ 10:08:00 ب.ظ ]




در بن بست کارها

✨﷽✨

? دستورالعمل مرحوم سید علی قاضی برای رفع مشکلات دنیوی و اخروی:

✅ علاّمه انصاری لاهیجی که ازشاگردان مرحوم قاضی هستند ، فرمودند: روزی از ایشان پرسیدم که : در مواقع اضطرار و گرفتاری چه در امور دنیوی و چه در امور اخروی، و در بن بست کارها به چه ذکر مشغول شوم تا گشایش یابم؟

? سید علی قاضی در جواب فرمودند:

”پس از پنج مرتبه صلوات و آیة الکرسی ، در دل خود بدون آوردن به زبان بسیار بگو:

? «اللّهُم اجعَلنی فی دِرعِکَ الحَصینَةِ الّتی تََجعَلُ فیها مَن تَشاءُ»“. إ ن شاء الله گشایش یابد.

✅ علاّمه انصاری فرمودند:من در مواقع گرفتاری های صعب و مشکلات لاینحلّ به این دستور عمل کردم و نتیجه های عجیب گرفتم.

موضوعات: احکام تصویری, ازدواج آسان, از گوشه و کنار دنیا, اخبار استان ها, استفتاءات مقام معظم رهبري, اسرار همسرداري, استاد پناهيان, استاد رافعي پور, اشعار طنز  لینک ثابت
 [ 10:06:00 ب.ظ ]




ازشمامیخواهم ?
اگر #جسدم ? به دستِ‌تان رسید

#قبرم را درست نکنید ?
وبه حال #خاکی بگذارید?

تازمانی‌که ?
#قبرستان‌بقیع?مَرمت‌گردد ✊

#شهیدمحمدحسین_میرشکاری ?

ادامه »

موضوعات: ازدواج آسان, ادعيه, از گوشه و کنار دنیا, اخبار استان ها, استفتاءات مقام معظم رهبري, اسرار همسرداري, استاد پناهيان, استاد رافعي پور  لینک ثابت
 [ 06:49:00 ب.ظ ]




هتل 72ستاره

✅ اینجا هتل 72ستاره ای است که یک شب خواب در آن قیمت ندارد

هرکسی نمیتواند هزینه آن را پرداخت کند

مگر اینکه صاحب هتل کرم کند و مسافر عاشق باشد

قسمت همه شما عزیزان اربعین

موضوعات: اقتصاد مقاومتی, اقليم ادبيات, ازدواج آسان, ادعيه, اصطلاحات يزدي, از گوشه و کنار دنیا, اخبار استان ها, اطلاعات عمومي, استفتاءات مقام معظم رهبري, اسرار همسرداري, استاد پناهيان, استاد رافعي پور, اشعار طنز  لینک ثابت
 [ 06:01:00 ب.ظ ]




آن نوجوان نقاب زده

در صفین نوجوانی نقاب زده، ناگهان چون تیری از چله کمان جبهه دوست رهاشد و خود را به عرصه نبرد رساند.
جزعلی، هیچکس، نه ازجبهه دشمن و نه از اردوگاه دوست، نمی دانست که این نوجوان نقاب برچهره کیست.

آنان که ازچشم سن و سال را میسنجیدند، گفتند که بین دوازده تاچهارده سال.
آنان که از هیکل و جثه پی به سن و سال می بردند، گفتند که حدود هفده سال.
آنان که از چیستی و چابکی حرکات، حدود عمر را حدس میزدند، گفتند قریب بیست سال.
آن نوجوان نقاب زده همه رابه اشتباه انداخته بود، چون جنگجویان کهنه کار، به دور میدان چرخ میخورد و مبارز میطلبید.
چیستی و چالاکی نوجوان، حکمی میکرد و شهامت و صلابتش حکمی دیگر،
و این بود که هیچکس از جبهه مخالف پا پیش نمیگذاشت.

معاویه به ابوشعثا گفت: برو و کار این سوار را بساز.

ابوشعثا گفت: اهل شام مرا حریف هزار سوار میدانند دور شان من است جنگ تن به تن بااین یکه سوار. اما یکی از پسران هفتگانه ام را میفرستم تا سرش را برایت بیاورد.
جوان ابوشعثا در دم با شمشیر نوجوان به دونیم شد و آه از نهاد ابوشعثا برخاست.دومین فرزند را به خونخواهی اولی فرستاد.دومی نیز بی آنکه مجال جنگیدن پیداکند، جنازه اش در کنار جنازه برادر قرار گرفت.
وجوان سوم و چهارم و پنجم…

ووقتی ششمین و هفتمین جوان ابوشعثا هم به خاک و خون غلتیدند، از جبهه دشمن نیز، وای تحسین، ناخودآگاه به هوا برخاست.
و این آنچنان خشم و غیرت ابوشعثا را به جوش آوردکه به معاویه گفت: تکه تکه اش میکنم و به اندازه داغ هفت جوان بردل پدر این سوار، داغ مینشانم.
و از جا کنده شد و با چشمانی خون گرفته وتوانی صدچندان خود را به عرصه نبرد رساند.

دست سوار اماانگار تازه، گرم شده بود. چون شیری که روباه را به بازی میگیرد، ابوشعثا را لحظاتی به تلاطم و تکاپو واداشت و در لحظه و آنی که هیچکس نفهمید چه آنی سر ابوشعثا را پیش پای اسبش انداخت و بدن خونینش را بر خاک نشاند.
وحشت بر چهره و سراپای دشمن نشست آنچنانکه هرچه نوجوان در میدان چرخ خورد و مبارز طلبید، هیچکس به میدان نیامد. و آنچنانکه حتی هیچکس جرات جمع کردن جنازه های آل ابوشعثا را به خود راه نداد.

و نوجوان فاتح شکوهمند به قلب جبهه دوست بازگشت. و آن زمان که علی، او را در آغوش گرفت و نقاب از چهره اش برداشت تا عرق از پیشانی اش بسترد و روی ماهش را ببوسد، تازه همه فهمیدند که این عباس علی است، ماه بنی هاشم که هنوز پا به سال 13 نگذاشته است و هنوز مو بر چهره اش نروییده است.

موضوعات: احکام تصویری, آيينه خدا, ازدواج آسان, ادعيه, از گوشه و کنار دنیا, آيا مي دانيد؟, اخبار استان ها, آموزش زبان, استفتاءات مقام معظم رهبري, اسرار همسرداري, آهنگ و موسيقي, آسيب هاي اجتماعي, استاد پناهيان, استاد رافعي پور, اشعار طنز, ASHURA  لینک ثابت
[چهارشنبه 1397-07-25] [ 02:44:00 ب.ظ ]




برج عقرب

? قمر در عقرب مهر ماه 97

? قمر در عقرب پدیدهٔ نجومی عبور کره ماه از زمینه صورت فلکی عقرب (کژدم) و یا از امتداد برج فلکی عقرب است

? در روایتی امام صادق(علیه السلام) می فرمایند: «هر کس در هنگامی که قمر در عقرب باشد، مسافرت یا ازدواج نماید، خیری نمی بیند»
? همچنین پیامبر اکرم ص فرمودند: هرکس در این ایام بر خدا توکل کند، خداوند او را یاری خواهد کرد بویژه اگر صدقه بپردازد. زیرا صدقه نحوست را از بین می برد. خواندن آیت الکرسی هم موثر است.

⁉️منظور از قمر در عقرب برج عقرب است یا صورت فلکی عقرب؟

◽️در مورد اینکه کدامیک از این دو می تواند منظور امام صادق علیه السلام در روایت فوق باشد بین علما اختلاف است
در این بین نظر علامه حسن زاده آملی که در زمان ما متبحر در علم هیئت و استاد این فن می باشند این است که ملاک همان صورت فلکی است و دلائلی برای آن ذکر می کنند. (دروس فی المعرفه الوقت و القبله، درس 25)
◽️اما در عین حال ایشان اینکه در هر دو مورد یعنی هم برج و هم صورت فلکی از مسافرت و ازدواج اجتناب شود را مطابق با احتیاط می دانند.

? ورود و خروج قمر به برج عقرب

✅ شروع : چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت 06:00

❌ خروج: جمعه 20 مهر 1397 ساعت 21:16

? ورود و خروج قمر به صورت فلکی عقرب

✅ شروع : جمعه 20 مهر 1397 ساعت 19:13

❌ خروج: دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت 03:15

? در این ایام انجام کارهای مهم زیر کراهت دارد و بهتر است ترک شود:
◽️خواندن عقد ازدواج
◽️مسافرت
◽️اقدام برای بچه دار شدن (اعقاد نطفه)
◽️افتتاح کار و کسب و تجارت
◽️حجامت
◽️و…

❤️ جدول قمر در عقرب کل سال 1397

? ahlolbait.com/media/19656

موضوعات: معرفی نرم افزار, مصاحبه, سبک زندگی اسلامی, معرفی شخصیت ها, در چشمه سار ولایت, بصیرت در جنگ نرم, حجاب یا تبرج, سیره شهدا, مدافعان حرم, کتابسرا, دركوچه باغ شعر, دلنوشته, مناجات نامه, دفاع مقدس, خلاقیت وکارآفرینی, نمازاول وقت, قرآن و محجوریت, روایت وداستان, پزشکی وبهداشتی, اقتصاد مقاومتی, سلام آقا, کلام گهر بار, امر به معروف ونهی از منکر, دنيا ي کودکان, دفاع سايبري, مسابقات و نظر سنجی, احکام تصویری, تاریخ، آیینه عبرت, خنده حلال, پدر ومادر،برکت زندگی, دانستنيهاي علمي, مناسبت ها, تصاوير تاثيرگذار, وادي سياست, پاسخ به شبهات, اقليم ادبيات, ورود آقايان ممنوع, خانواده اسلامي, واردات فرهنگي, طبيعت،خانه ما, روانشناسی وذهنی, ياران سايبري, نقد وتحليل فيلم, پرسمان, بيانات رهبر, نوستالژي, انقلاب اسلامي, امام خميني, مادر آينه خدا, آيينه خدا, دوستي با عزراييل, كليپ, كاريكاتور, كاريكلماتور, كرسي آزاد انديشي, اقيانوس پژوهش, فرق ومذاهب, گلشن حديث, سيره معصومين, فلسفه وعرفان, مباحث كلامي, جنبش نرم افزاري, فرهنگ جبهه, نگين مهدويت, زبورآل محمد, نهج البلاغه خواهر قرآن, تلنگر, يك سبد خاطره, تربیت فرزند, ازدواج آسان, عكس نوشته, ادعيه, زيارات, شهداي تفحص, اينفوگرافيك, پوستر, سرزمين دانلود, گردشگري, هنرهفتم, تربيت بدني, تازه هاي فناوري, اصطلاحات يزدي, سخنراني, لطايف, نيويورك پست, قصص قرآني, قصص پيامبران, بازی و سرگرمی, از گوشه و کنار دنیا, ضرب المثل ها, مشاور ه, آيا مي دانيد؟, معما وسرگرمي, ديدنيهاي يزد, چكيده مقالات, پيامك هاي زندگي, نكات خانه داري, شهداي زنده, فروع دين, داستان كوتاه, رمان, درنگستان, تغذيه بهشتي, جملات نغز, وقايع نگار, پرسش ازشما پاسخ از ما, پندهاي روزگار, گزارش, نماهنگ, موضوعات پايان نامه, مداحي, هوا وفضا, علوم هسته اي, دنياي نانو, نكات اخلاقي, حرف حساب, شبكه هاي اجتماعي, بشقاب هاي سمي, حمايت از حيوانات, كويرنوردي, مطالب داغ, تازه هاي سلامت, انيميشن, صنايع دستي, عكس هفته, مشاهير, سيره علما, اخبار استان ها, فرهنگي اجتماعي, اطلاعات عمومي, آموزش زبان, راز موفقيت, رايانه ،تبلت ،موبايل, تفسير, تفسير الميزان, حفظ قرآن, تدبر در قرآن, استفتاءات مقام معظم رهبري, حوزه, دانشگاه, درسنامه, اسرار همسرداري, صندلي داغ, دشمن شناسي, طنز ،آقا ِ _ ي پيشنهاد!!!, آهنگ و موسيقي, آسيب هاي اجتماعي, تقويم شيعه, حرمت سالمندان, مسائل اعتقادي, استاد پناهيان, استاد رافعي پور, ماه رجب, تلخند, داستان طنز, سفرنامه, لينك هاي مفيد, گفته ها ونكته ها, اشعار طنز, ياد داشت ها, حكمت مطهر, سخنان ماندگار, شبنم هاي ذهن, تزيينات, تبلیغات, سند 2030, ASHURA, تربیت فرزند, بازي هاي بومي, تبليغ, ولايت عشق, مسافر ری  لینک ثابت
[سه شنبه 1397-07-17] [ 03:58:00 ب.ظ ]




ارزش رهبر حکومت اسلامی از حرم و مرقد امامان معصوم بیشتر هست؟

‍ شماره شبهه:2664
? متن شبهه:

میخواستم بدونم چرا در بیت رهبری که مردم مراجعه میکنند چرا انقد تفتیش و جستجو هست در حدی که در حرم امامان معصوم در این حد تفتیش و جستجو نداریم!
یعنی ارزش رهبر حکومت اسلامی از حرم و مرقد امامان معصوم بیشتر هست؟

? پاسخ شبهه:

1⃣تفتیش و جستجو یا بازرسی افراد برای ملاقات با سران و رهبران و مسولین کشورها عملی است که در تمام دنیا مرسوم میباشد
چیز تازه ای نیست که آن مخصوص کشور ایران و بیت رهبری باشد
و به حکم‌ عقل این عمل به خاطر این که سران و مسولین کشور با افراد دیگر از لحاظ مسولیت و وظیفه ای که بر عهده دارند فرق دارن و بیشتر در معرض خطر میباشن و بر این اساس باید محافظت بیشتری از آنها صورت بگیرد

2⃣واما این که نوع تفتیش را زیر سوال ببریم و مقایسه کنیم تفتیش در بیت رهبری را با حرم ‌ائمه(ع) و مکان های دیگر مقایسه زیاد درستی نمیباشد چون اغلب نوع و نحوه تفتیش و بازرسی بر حسب موقعیت و مسولیت متفاوت میباشد

3⃣اکثر کسانی که به زیارت ائمه میروند برای زیارت و برآورده شدن‌ حاجات خود به مکان مورد نظر میروند که تفتیش و بازرسی آنها هم به نسبت موقعیت مکانی و جایگاه آنها متفاوت میباشد
مثلا بازرسی در حرم امام رضا (ع) با بازرسی از حرم امام حسین (ع) در عراق و حرم حضرت زینب (ص) در سوریه با هم‌متفاوت است یا مثلا بازرسی که در زمان حیات حضرت امام خمینی(ره) انجام میشد و بازرسی که امروزه از مرقد ایشان‌میشود با هم متفاوت است
از آنجا که بیت رهبری، مهم‌ترین نماد و نماینده نظام سیاسی در ایران به‌شمار می‌آید؛ در این بیت همه عناصر نگهدارنده و اداره کننده نظام جمهوری اسلامی جمع هستند، از دستگاه‌های امنیتی گرفته تا دانشگاه‌ها؛ چرا که رهبر جمهوری اسلامی تقریباً بر همه نهادهای جمهوری اسلامی نظارت مستقیم یا غیرمستقیم و در همه اداره‌های دولتی و حتی دانشگاه‌ها دفتر نمایندگی دارد پس نوع بازرسی آن هم به نسبت موقعیت خود متفاوت است
این در رابطه با نوع تفتیش و بازرسی.

4⃣اگر کسی میخواهد در مورد شجاعت رهبری از گذشته که بگذریم همین قضیه اخیر سفر رهبری به کرمانشاه و حضور رهبری در بین مردم و رفتن به چادر زلزله زدگان را نگاه کنه خواهد فهمید اگه دنبال حقیقت باشدو بخواهند که بفهمند
اینها خیال دارن که بهشون اجازه داده بشه بدون بازرسی به دیدار رهبری برن تا شاید به اهداف پلیدی که در ذهن خود پرورش میدن برسن یا در قضیه لعن کردن خلفا که آن را به مرگ بر آمریکا گره میزنن و قضیه های دیگر.

@GhararGahShayeat
5⃣اینکه چند وقتیه در مورد چنین قضیه هایی که مرتبط است با مسولین و آرمانهای انقلاب اسلامی موضع گیری میکنن و به هر طریق که بتوانن ضربه میزنن و هر اتفاقی که رخ دهد را بهانه ای برای ضربه زدن به انقلاب قرار میدهند و نشان از ضعف اونهاست که در میدان نبرد شکست خورده و اقدام به انتشار چنین مطالبی میکنن.

نشر این پیام صدقه جاریه است.

✒️ ? ✒️ ? ✒️ ? ✒️ ? ✒️ ?
نشر مطلب با ذکر منبع بلامانع و نشانه پایبندی به اخلاق اسلامی است
? قرارگاه پاسخ به شبهات و شایعات ?
https://telegram.me/joinchat/A9RIwjvuaKGX3QS979_J_w

موضوعات: از گوشه و کنار دنیا  لینک ثابت
[یکشنبه 1397-02-30] [ 12:03:00 ب.ظ ]
1 3 4 5 6