آمار تکان دهنده در مورد رشد اسلام

علت رشد اسلام در غرب

قرن هاست که از تقابل مجریان #ادیان می گذرد. جنگ هایی ماندگار تا ثابت شود کدام #دین #حق است! شاید این جنگ ها نوعی تنازع بقا برای ادیان بوده است. و این گونه نبرد ها برای بسیاری از مجریان دینی غرب از نوعی تقدس برخوردار است! تا جاییکه نبردهای صلیبی نه تنها برای بعضی از سردمداران به اصطلاح دیندار، مایه تاسف نیست بلکه بارها از تریبون های جهانی اعلام می گردد که ممکن است دوباره یاد و خاطر جنگ های صلیبی را پاس بداریم!
کشورهای #اسلامی خاطرات تلخی از کشورهای استعماری دارند. ولی روح اسلام خواهی و عدم پذیرش ظلم، #مسلمانان را به مبارزه ای سخت فرا می خواند تا برای بیرون نمودن آخرین متجاوز از پای ننشینند.
آمار تکان دهنده در مورد رشد اسلام ? :
رشد فزاینده ای که اسلام در کشورهای اروپایی و #آمریکایی داشته است کسانی را که نوعی منافع خود را در خطر می دیدند به عکس العمل وا داشت. تا جایی که روبرت اسپنسر به نقل از برنارد لویس ( محقق آلمانی ضد اسلام) می گوید: در پایان این قرن- قرن21- #اروپا مسلمان خواهد شد .
اسپنسر در جایی دیگرمی گوید: هم اکنون خواندن #قرآن در برخی کشورها برای دانش آموزان ما فوق دبیرستان الزامیست.
کارشناسان آمار، با مقایسه رشد دو جمعیت “مسلمان” و “مسیحی” در فرانسه، معتقدند که این کشور حداکثر تا 40 سال آینده به کشوری با اکثریت جمعیت مسلمان تبدیل خواهد شد .

موضوعات: قرآن و محجوریت, اصطلاحات يزدي, اطلاعات عمومي, اسرار همسرداري, اشعار طنز  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...