زمهرير
 
 


Random photo
.شیرینی جنوبی مخصوص ماه مبارک رمضان

با سلامٍ دوست عزيز از شمامتشكريم كه از اين وبلاگ ديدن مي كنيد ، نظرات يامطالب ارزشمندتان را براي ما بفرستيد وباپيشنهادات خود مارا ياري كنيد. من سرباز جنگ سايبري هستم . باتشكر


جستجو


آخرین نظرات
  • سیدمحمد در کارگران حضرت فاطمه‌ی زهرا
  • خانعلی زاده در کثرت جمعیت در صحیفه سجادیه:
  • کبری نظرزاده در ▪️متن سخنرانی دختر شهید سلیمانی
  • لبیک یا مهدی  در استحمام جانباز قطع نخاعی به وسیله حاج قاسم
  • سربازی از تبار سادات  در از نشانه های آخر الزمان


پربازدید


موضوعات




ج

زیبا سازی وبلاگ




le



ab
 



اللهم صل علي محمد وآل محمد
موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
[جمعه 1397-03-04] [ 08:08:00 ب.ظ ]




رضایت مشتریان داخلی  هدف ماست
موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 08:07:00 ب.ظ ]




اللهم صل علي محمد وآل محمد
موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 08:02:00 ب.ظ ]




✳️ خرمشهرهایِ پیشِ‌رو در میدانی به مراتب سخت‌تر از میدان جنگ نظامی!??

? تعبیر پرمعنای « #خرمشهرها در پیش است.» ترجمان این بیان پیر جماران است که فرمود: «اسلام، سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.» سال گذشته که امام خامنه‌ای از « #دولت_مقاومت» سخن گفتند، سرفصلی جدید در مباحث استراتژیک مقاومت گشودند. جنبش‌های مقاومت زمانی شکل می‌گیرند که یا جایی به اشغال درآمده باشد و یا قصدی برای براندازی و سرنگونی یک حکومت موجود در میان باشد.

❓ ما علیه چه کسی مقاومت می‌کنیم؟ آیا جایی اشغال شده، یا می‌خواهیم حکومتی را براندازی کنیم؟ پاسخ این است که: هر دو!

? ما با اشغال جهان روبرو هستیم. کفر، طاغوت و فرعون جهانی، ترامپ، اوباما، جرج بوش، کلینتون، کارتر و… دیکتاتورهایی هستند که به عنوان قدرترین عناصر کفر، 40 سال دشمن اصلی ما بوده‌اند. در واقع تقابل اصلی ما با جبهه جهانی #کفر و #لیبرالیسم است که جهان را به اشغال خود درآورده است و ما را میان دو انتخاب مخیر کرده است: پذیرش نظام سلطه جهانی یا ایستادگی مقابل آن تا براندازی کامل.

? جهان به اشغال درآمده و فرمول مقاومت مقابل این کفر جهانی «وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّى لا تَکُونَ فِتْنَةٌ» است یعنی آن‌قدر به مقاتله ادامه دهید تا بساط فتنه جمع بشود. دولت مقاومت دولتی‌ست که علیه اشغال نظام جهان توسط سلطه می‌ایستد! اگر زیر بیرق دیکتاتوری یزید و معاویه و پهلوی نرفته و مقابل آن مقاومت کردیم تا یا هم‌چون امام حسین(ع) به شهادت رسیده یا آن را براندازی کردیم، امروز نیز با یقین به اینکه امام عصر(عج) برای همه‌ی جهان ظهور می‌کنند، پس چرا نباید حکومت آمریکا تغییر نکرده و دست از فساد ساخت‌یافته برندارد؟ فسادهایی که برای یکایک آن در زمان انبیا(ص)، یک تمدن نابود شده، امروز در آمریکا جمع شده است و به این نیز بسنده نمی‌کند؛ به فرموده قرآن کریم، کفار و مشرکین تا شما را به دین خود درنیاورند، دست از سر شما برنمی‌دارند. امام راحل(ره) می‌فرمود: «اگر در مقابل دین ما بایستید، در مقابل دنیای شما می‌ایستیم.» زمانی که آمریکایی‌ها گفتند پس از سرنگونی نظام ایران، مساجد آن را کاباره می‌کنیم؛ ما از این سو گفتیم ما پیش از شما آمریکا را می‌گیریم و کاخ سفید را #حسینیه می‌کنیم؛ این مهم، محقق شدنی‌ست. ابهتی که روزی #شوروی در چشمان کمونیست‌های ایرانی داشت، #آمریکا اکنون در چشم لیبرال‌های ایرانی ندارد! شوروی اما فروپاشید و #مارکسیسم به زباله‌دان تاریخ پیوست و امروز ایالات متحده نیز چون قالب یخی در تابستان آب می‌شود و رو به اضمحلال است.

✅ اگر روزی در خرمشهر و آبادان می‌جنگیدیم تا مناطق از دست رفته‌ی خود را بازپس گیریم، امروز مرزهای ما به #سواحل_مدیترانه رسیده است و انقلاب اسلامی در جای جای جهان اسلام تکثیر شده است.

? اما در درون نظام جمهوری اسلامی با سنگرهای متعددِ فتح نشده روبرو هستیم که تمامی ناکارآمدی‌ها و ضعف‌های نظام نیز مربوط به همین حوزه‌هاست. نظام جمهوری اسلامی یک اَبَرسیستم یا اَبرنظام است که دارای 140 #زیرسیستم می‌باشد. گرچه دولت فعلی از زمانی که روی کار آمد (با یک خطای استراتژیک در قواعد حکومت‌داری) قصد داشت مشکلات تمامی 139 زیرسیستم دیگر را با یک زیرسیستم «وزارت خارجه» آنهم تنها با مذاکره! برطرف کند. #لیبرالیسم در این 140 زیرسیستم ریشه‌ای دوانده که برکندن آن، همان خرمشهرهای پیش‌روست. باید بدانیم تحقق تمدن نوین اسلامی از دروازه‌ی ایجاد دست‌کم 140 زیرسیستم بومی ایرانی-اسلامی (و نه عاریتی) می‌گذرد.

? «بعد از 1⃣ #انقلاب اسلامی و 2⃣تحقق #نظام اسلامی، 3⃣ایجاد #دولت_اسلامی و 4⃣تشکیل #جامعه_اسلامی، نوبت ایجاد 5⃣ #تمدن_اسلامی خواهد بود؛ که با #تقوای فردی و تقوای جماعت و #امت عملی خواهد شد. آن وقت فرهنگ اسلامی فضای عمومی بشریت را فرا خواهد گرفت.» امام خامنه‌ای - 28مرداد84

✳️ ما در پی احیای امپراتوری ایران نیستیم بلکه به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی‌ هستیم. 20 سال ابتدایی عمر خود را در مرزهای جغرافیایی خود، 20 سال دوم را درون مرزهای منطقه و غرب آسیا و سراسر جهان اسلام و 20 سال سوم را در بُرد جهانی خواهیم بود. انشاءالله.

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 09:17:00 ق.ظ ]




من همان خاک خوشبخت

سال ها پیش از این

زیر یک سنگ گوشه ای از زمین

من فقط یک کمی خاک بودم همین

یک کمی خاک که دعایش

پر زدن آن سوی آسمان بود

آرزویش همیشه

دیدن آخرین قله ی کهکشان بود

خاک هر شب دعا کرد

از ته دل خدا را صدا کرد

یک شب آخر دعایش اثر کرد

یک فرشته تمام زمین را خبر کرد

و خدا تکه ای خاک برداشت

آسمان را در آن کاشت

خاک را

توی دستان خود ورز داد

روح خود را به او قرض داد

خاک

توی دست خدا نور شد

پر گرفت از زمین دور شد

راستی

من همان خاک خوشبخت

من همان نور هستم

پس چرا گاهی اوقات

این همه از خدا دور هستم؟!

❎ عرفان نظر آهاری

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 12:37:00 ق.ظ ]