زمهرير
 
 


Random photo
آرامش حضور "خدا "ست،

با سلامٍ دوست عزيز از شمامتشكريم كه از اين وبلاگ ديدن مي كنيد ، نظرات يامطالب ارزشمندتان را براي ما بفرستيد وباپيشنهادات خود مارا ياري كنيد. من سرباز جنگ سايبري هستم . باتشكر


جستجو


آخرین نظرات
  • سیدمحمد در کارگران حضرت فاطمه‌ی زهرا
  • خانعلی زاده در کثرت جمعیت در صحیفه سجادیه:
  • کبری نظرزاده در ▪️متن سخنرانی دختر شهید سلیمانی
  • لبیک یا مهدی  در استحمام جانباز قطع نخاعی به وسیله حاج قاسم
  • سربازی از تبار سادات  در از نشانه های آخر الزمان


پربازدید


موضوعات




ج

زیبا سازی وبلاگ




le



ab
 



طبیب دوّار

طلبه قصه‌خوان، اسماعیل آذری‌نژاد

بچه‌ها انگار دور پدرشان جمع شده‌اند نه یک طلبه‌ی ساده و معمولی. اسماعیل آذری‌نژاد کتاب قصه‌هایش را در می‌آورد و به بچه‌ها می‌دهد. هر کدام در گوشه و کناری می‌نشینند و تصاویر را نگاه می‌کنند و قصه‌ها را می‌خوانند. خودش آنقدر از روی قصه‌ها برای بچه‌ها خوانده است که همه را از بر می‌خواند و بدون اینکه کتابی در دست بگیرد شروع می‌کند به قصه گفتن. «یکی بود، یکی نبود…»

همه را به چشم بچه‌های خودش می‌بیند. غم و شادی‌های آنها غم و شادی خودش است. وقتی اثر سوختگی را پشت دست دختر پنج ساله دید، او را پیش مادرش برد تا ببیند چرا پشت دستش را داغ کرده‌اند! مادر بار مشکلاتش زیاد بود و حوصله دخترش را نداشت. اسماعیل آذری‌نژاد مقداری کتاب و اسباب بازی به او می‌دهد تا دخترش را با آنها سرگرم کند. یا وقتی دید روستا حمام و دستشویی ندارد، وعده داد که با کمک اهالی دو سرویس بسازند. باید با خودِ اسماعیل آذری‌نژاد همراه شد و روایت‌ها و خاطراتش را از زبان خود او شنید.

آقای آذری‌نژاد نه پشت تریبون و شیشه‌ی تلوزیون، و نه در درون حجره و حوزه، که در کف جامعه و روستاها با مردم و کودکان ارتباط می‌گیرد. او رنگ، توپ و قصه را ابزار ارتباطی با کودکان روستاها می‌داند. با کتاب‌هایش نمایشگاه برگزار نمی‌کند. بلکه خودش مثل یک طبیب دوّار به این روستا و آن روستا می‌رود و ساعت‌ها برای بچه‌ها کتاب می‌خواند. برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و رسالت‌های طلبگی راهکار قشنگ‌تر از این مگر هست. باشد که کسی پیدا بشود و پای حرف دلش بنشیند و حرف‌هایش را بشنود…

فعالیت‌های اسماعیل آذری نژاد را می‌توانید در صفحه‌ی اینستاگرامش دنبال کنید.

#طلبه_نوشت
#روشنک_بنت_سینا

@roshanakbentesina

http://roshanakbentesina.kowsarblog.ir/طلبه-ی-قصه-خوان-اسماعیل-آذری-نژاد

اینستاگرام آقای آذری نژاد
https://www.instagram.com/smaeel_azari96

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
[پنجشنبه 1397-03-03] [ 11:12:00 ب.ظ ]




الهم  عجل لوليك الفرج
موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 10:39:00 ب.ظ ]




اللهم صل علي محمد وآل محمد
موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 10:39:00 ب.ظ ]




پیشتاز در کیفیت و نو آوری
موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 10:39:00 ب.ظ ]




بالاترین سطح ممکن کیفی
موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 10:36:00 ب.ظ ]




رضایت مشتریان داخلی  هدف ماست
موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 10:36:00 ب.ظ ]




تلفیق شایسته کشاورزی و صنعت
موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 10:36:00 ب.ظ ]




وجدان کاری
موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 10:35:00 ب.ظ ]




الهم  عجل لوليك الفرج

مردی داخل بقالی محله شد ، و از بقال پرسید که قیمت موزها چقدر است ؟

بقال گفت : شش هزار تومان و سیب هشت هزار تومان …
در این لحظه زنی وارد مغازه شد که بقال او را می شناخت ، و اونیز در همان منطقه سکونت داشت .
زن نیز قیمت موز و سیبها را پرسید و مرد جواب داد :
موز کیلویی دو هزار تومان و سیب سه هزار تومان ..
زن گفت : الحمدلله
و میوه ها را خواست .. مرد که هنوز آنجا بود از کار بقال تعجب کرد وخشمگینانه نگاهی به بقال انداخت و خواست با او درگیر شود که جریان چیست … که مرد بقال چشمکی به او زد تا دست نگه دارد و صبر کند تا زن از آنجا برود ..
بقال میوه ها را به زن داد و زن باخوشحالی گفت الحمدلله بچه هایم میوه خواهند خورد و از آنجا رفت ، هردو مرد شنیدند که چگونه آن زن خدا را شکر می کرد ..
مرد بقال روبه مرد مشتری کرد و گفت : به خدا قسم من تو را گول نمی زنم بلکه این زن چهار تا یتیم دارد ، و از هیچ کس کمکی دریافت نمی کند ، و هرگاه می گویم میوه یا هرچه می خواهد مجانی ببرد ناراحت می شود ، اما من دوست دارم به او کمکی کرده باشم و اجری ببرم برای همین قیمت میوه ها را ارزان می گویم ..من با خداوند معامله می کنم و باید رضایت او را جلب کنم . این زن هر هفته یک بار به اینجا می آید به الله قسم و باز به الله قسم هربار که این زن ازمن خرید می کند من آن روز چندین برابر روزهای دیگر سود می برم در حالیکه نمی دانم چگونه چنین می شود و این پولها چگونه به من می رسد …
وقتی بقال چنین گفت ، اشک از چشمان مرد مشتری سرازیر شد و پیشانی بقال را به خاطر کار زیبایش بوسید …
هرگونه که قرض دهی همانگونه پس می گیری
نه اینکه فقط برای پس گرفتن آن بلکه بخاطر رضای الله چرا که روزی خواهد آمد که همه فقیر و درمانده دربرابر الله می ایستند و صدقه دهنده پاداش خود را خواهد گرفت ..

? لذت برآورده نمودن حاجات دیگران را کسی نمی داند مگر آنکه آن را برطرف نموده باشد?
پیام آور مهربانی باشیم

چرا میّت اگر به دنیا برمی گشت می خواهد صدقه بدهد؟؟

همانطور که الله تعالی می فرماید:
(رب لولا اخرتنی الی اجل قریب فاصدق واکن من الصالحین)
سوره منافقون

ترجمه:پروردگارا چرا مرگ مرابه تاخیر نینداختی تادرراه خداصدقه دهم و ازصالحان باشم.

ونگفت: بدنیا بازگردم تا نمازبخوانم یاروزه بگیرم بابه عمره بروم!!!

علماء می گویند:میت صدقه راانتخاب می کندچون اثربزرگی بعد ازمرگش می بیند.

پس زیادصدقه دهید چون فردمؤمن روز قیامت زیرسایه صدقه اش می باشد،
و همچنین از طرف مردگانتان نیز صدقه دهید چون آنها آرزو می کنند به دنیا برگردند وصدقه دهند وعمل صالحی انجام دهنداین آرزوی آنها رابراورده کنیدوفرزندانتان رانیز براین کارعادت دهیدتا صدقه بدهند.

بهترین صدقه ای که الان انجام می دهی اینست که این پیام رابه نیت صدقه به دیگران نیزارسال کنی

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 09:19:00 ب.ظ ]




الهم  عجل لوليك الفرج

شرکت کشت و صنعت تکدانه در سال 1362 بالغ بر یک ربع قرن پیش در میان مزارع و باغات میوه شهرستان مرند، واقع در استان آذربایجان‌شرقی تاسیس شد و حال این شرکت با گذشت سالیان زیاد بعنوان بزرگترین تولیدکننده آبمیوه در ایران شناخته می‌شود.
امروزه با یاری خدا و همت همکاران سخت‌کوش شرکت کشت و صنعت تکدانه، با تولیدات متنوع خود پا در عرصه تجارت جهانی گذاشته و توانسته است محصولات تولیدی خود را به بیش از شانزده کشور دنیا از جمله ژاپن، آمریکا و اروپا صادر نماید.
خطوط فرآیند و بسته‌بندی این شرکت متشکل از ماشین آلات مدرن و پیشرفته دنیا توانایی رقابت با بهترین محصولات را داراست. علاوه بر این مواد اولیه مصرفی و روش‌های مدرن تولید، شرکت تکدانه را در عرضه محصولات با کیفیت یاری نموده و این شرکت را جزو پنج برند برتر سال 1390ساخته است. اخذ لوح واحد نمونه کیفی در سال‌های قبل و در سال 1388 مؤید اهداف این شرکت در ارائه محصولات با کیفیت بالا می‌باشد.
از جمله تنوع محصولات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• انواع کنسانتره آب میوه‌جات
• پوره میوه‌جات
• آبمیوه در سایزهای مختلف تتراپک ( شروع تولید آبمیوه در پاکت یک لیتری جمینا در سال 88 )
• رب قوطی
• آبمیوه حاوی تکه‌های میوه در قوطی‌های آلومینیوم
مطمئنا همگی از این آبمیوه‌ها نوش جان کردیم :)
تا آخرین قطره :)
معرف حضور همگی هست این برند :)

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 07:34:00 ب.ظ ]




رضایت مشتریان داخلی  هدف ماست

شرکت گندم دشت مشهد با برند نان مرزعه ، اولین و بزرگترین تولید کننده نان های حجیم و نیمه حجیم ، نان های مسطح و نان های لایه ای، کیک و شیرینی در کشور می باشد که از سال 91 شروع به فعالیت نموده است.
راه اندازی این مجموعه تولیدی، در راستای سیاست های کلان کشور و طرح صنعتی سازی تولید نان و جلوگیری از هدر رفت بیش از پنجاه هزار میلیارد ریال یارانه اختصاص یافته در صنعت نان و کاهش ضایعات 30 درصدی چرخه تولید نان بوده است.
این واحد تولیدی در حال حاضر با استفاده از بهترین مواد اولیه داخلی و خارجی و داشتن تیم متخصص و مجرب ، انواع محصولات نانی را با طعم های مختلف و افزودنی های مناسب تولید و در فروشگاه های اختصاصی نان مزرعه و سایر فروشگاه ها و هایپر مارکت های معتبر در سراسر ایران در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد.

انواع محصولات کارخانه گندم دشت مشهد:
1- انواع نان های حجیم و نیمه حجیم ( انواع تست ، باگت ،همبرگری ،لف و…..)
2- محصولات رژیمی و کم کالری ( نان های جو ، روگن ،سبوس و….)
3- نان های تغذیه ای و سلامت بخش ( کاکولی شهرکردی ، بروتچن چند غله ، چاباتا زیتونی و…)
4- شیرینی و نان های لایه ای ( اشنیکه دارچینی ، اشترودل شکلاتی و مربایی ، کرواسان ، دونات ، برلینر و…..)
5- نان های مسطح سنتی ( لواش ، بربری ، تافتون ، سنگگ و …)
6- کیک های روغنی ( انواع مافین ، لیو نارگیلی و پرتقالی ، ساینا شکلاتی ، نینا کشمشی ، تینا وانیلی ، کیک توت فرنگی ، ناب کیک و ….)
7- مهمترین وجه تمایز گندم دشت با سایر تولید کنندگان نان صنعتی تولید خمیر منجمد آماده پخت و نان نیمه پخت ( par – bake ) است. هم اکنون تنوع محصولات شرکت گندم دشت مشهد به 70 نوع می رسد.

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 07:30:00 ب.ظ ]




رضایت مشتریان داخلی  هدف ماست

#بیست و هشتمین #شبکه صدا و سیما هم آغاز بکار کرد. شبکه #ایران_کالا به مدیریت یکی از مدیران بازنشسته صداوسیما. و باز هم یک #مدیر_بازنشسته!

# آیا میدانید اداره هر شبکه #هزینه های میلیاردی برای کشور میتراشد؟!
# آیا میدانید یکی از علتهای اصلی کاهش #مخاطب تلویزیون، کثرت بیش از حد شبکه هاست؟!
# آیا میدانید یکی از علتهای اصلی کمبود #بودجه همیشگی صدا و سیما، کثرت بیش از حد شبکه هاست؟!
# آیا میدانید کثرت شبکه ها باعث شده #کیفیت برنامه ها بشدت تنزل یابد و شبکه های مختلف مجبور به آنتن فروشی شوند؟!
# آیا میدانید در سوی مقابل، رقبای صداو سیما، تنها با سه شبکه اصلی یعنی BBC# فارسی، شبکه #جم و شبکه #منوتو تمامی تمرکز خود را روی محتوای کاملا هدفمند قرار داده اند و مخاطب گریزان از رسانه ملی را به سمت خود میکشانند و باکسهای زمانی ویژه مخاطبین را تصاحب میکنند؟!

# آیا میدانید درست همچنان که دولت #روحانی با پیوستن به تعهدنامه ها و سازمانهای متعدد بین المللی مثل fatf، برجام، توافق آب و هوایی پاریس، سند 2030، قرارداد IPC در حوزه نفت و گاز، ایران را به سمت خودتحریمی و خودمحدودگری میبرد، صدا و سیما هم با پیوستن به EBU اتحادیه پخش برنامه های اروپایی ملزم شده تعداد شبکه های خود را مرتب افزایش دهد؟ و همین موضوع بعنوان پاشنه آشیل #صداوسیما هم چاه نامتناهی بلعیدن بودجه شده و هم باعث کاهش کیفیت و مخاطب.

#آیا میدانید با وجود این همه شبکه، ایران هنوز #ماهواره تلویزیونی ندارد و مجبور به گدایی فرکانس از کشورهای دیگر حتی #عربستان سعودی است؟ فرکانسهای بسیاری از شبکه های ما از طریق ماهواره بدر عربستانی (عرب ست) دریافت میشود. این درحالی است که حتی کشورهایی مثل جمهوری آذربایجان و قطر (2 ماهواره) ماهواره مستقل دارند! همین وابستگی فضایی و مخابراتی باعث شده به محض پخش برنامه های ضدامپریالیستی یا مخالف با سیاستهای کشورهای متخاصم با ایران، شبکه های ایرانی از این ماهواره ها اخراج شوند و تحت فشار قرار گیرند و حتی #ترامپ تهدید بعدی خود را همین موضوع اعلام کرده است؟!
جالب این است که دانش پرتاب ماهواره در دانشگاههای برجسته ایران نظیر دانشگاه شریف و امیرکبیر وجود دارد، و درآمد حاصل از آن نیز درآمد فوق العاده هنگفتی است. با این وجود، صنعت فضایی کشور پس از روی کارآمدن دولت روحانی تعطیل شده و هیچ اراده ای در صدا و سیما و دولت برای رهایی از وابستگی ماهواره ای وجود ندارد! این دردها را به کجا باید برد؟!

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 07:29:00 ب.ظ ]




پیشتاز در کیفیت و نو آوری

بوفالوسفید حدود 40 سال پیش با هدف ارتقاء کیفیت در زمینه تولید و عرضه محصولات چرمی پا در عرصه صنعت نهاد .
اکنون با گذراندن بیش از ربع قرن موفقیت آمیز توانسته ایم بعنوان برترین تولید کننده وعرضه کننده محصولات چرمی در ایران خود را معرفی کنیم .
محصولات ما در شبکه گسترده ای از فروشگاه های ما در سراسر کشور عرضه می گردد .
صنایع چرمی بوفالوسفید ، صادرات را با اهمیت بر شمرده لذا با عرضه محصولات خود در عرصه بین الملل این مهم را تحقق بخشیده است .
بوفالوسفید انواع متنوعی از کیف و کفش زنانه از جمله :
کفشهای اسپرت اداری ، مجلسی ، صندل ، چکمه وهمچنین کیفهای اداری ، دانشجویی ، مجلسی ، ساک دستی ، مسافرتی و ورزشی را تولید و عرضه می نماید .
و با بکار گیری تکنولوژی روز دنیا و همگام با رقبای خارجی در تلاشیم تا با ارایه بهترین ها خدمتگذار شما مشتریان گرامی باشیم .

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 07:07:00 ب.ظ ]




محصولاتی با کیفیت

چگونه از کالای ایرانی حمایت کنیم؟

در مورد کلمه حمایت باید کمی صحبت کنیم. آیا حمایت یعنی اینکه بجای خرید یک کالای با کیفیت برویم و چشم بسته کالای بی کیفیت داخلی را بخریم؟ خیر. این طور نیست. حمایت از تولید داخل یعنی کمک به صنعت کشور برای تولید کالای با کیفیت. این حمایت به اشکال مختلفی انجام می‌شود. مصرف کننده باید نظرات خود را به گوش تولید کننده برساند و برای اصلاح کیفیت کالای تولید شده تمام تلاش خود را بکند. این تلاش می‌تواند از ارسال پیشنهاد به تولید کننده شروع شود.
اما حمایت اصلی از تولید داخلی را باید دولت انجام دهد. باید موانع تولید داخلی رفع شود و کلا سیستم کشور برای تولید مناسب شود. مهم‌ترین مشکل تولید کننده عدم خرید مصرف کننده داخلی و یا نداشتن توانایی رقابت با کالای خارجی نیست بلکه مهم‌ترین مشکل تولید کننده قوانین قدیمی و فرایند‌های بیمار دولتی است. شاید دولت برای حمایت از کالای ایرانی بجای خرید دستوری کالاهای ساخت داخل بهتر بود در یک اقدام سریع مشکلات موجود بر سر راه تولید کننده را حل می‌کرد و تمام اولویت خود را برای تبدیل کردن فضای کشور به فضایی برای تولید می‌گذاشت.
ياس نبي

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 07:07:00 ب.ظ ]




بالاترین سطح ممکن کیفی

#تجربه_نگاری
من 20 ساله از جارو برقی آزمایش استفاده میکنم. قدرت زیادی داره و تا حالا خراب نشده.
اقوام ما هر چند سال یک بار جارو برقی خودشونو عوض میکنن ولی الحمدالله جاروی ما هنوز سالمه اونم با قدرت مکش بالا.
======
برند : ایرن
کشور : ایران
دارای خاصیت متعادل سازی چربی پوست ،بدون ایجاد عارضه خشکی و تحریک کنندگی
با رایحه طراوت بخش میوه سیب
=========
ظروف چینی خانگی
ظروف چینی خانگی زرین طیف وسیعی ازمرغوبترین ظروف چینی سخت (Fine Hard porcelain) راشامل میشود که درقالب پیکره های متفاوت و تحت سختگیرانه ترین سیستمهای کنترل کیفیت تولید میگردند. این محصولات از نظر طرح و نقش نیز بسیار متنوع بوده و مشتمل برطرحهای کلاسیک برای مجالس و مناسبتهای خاص و طرحهای مدرن و ساده برای استفاده روزمره میباشند.
چینی زرین ایران اولین و تنها تولیدکننده ظروف چینی با فناوری تزیین شده به روش IGD (دکور داخل لعابی (In-Glaze Decoration)) در ایران است. این ظروف با بالاترین استانداردهای جهانی کیفیت و بهداشت مطابقت دارند و برای استفاده مداوم درمایکروفر و شستشو در ماشینهای ظرفشویی (Dish washer & Microwave safe) کاملاً مناسب هستند.
————————–
??? مبل و دیگر لوازم چوبی منزل
با نام کهربا
ملحفه و روتختی با نام لایکو
خوشخواب رویا
===================
??? ?? پوشاک
?البسه مردانه زنانه بچه گانه با نام ایران کتان
?سالیان
? ? چرم یاک

??????????
محصولات آرایشی بهداشتی با نام
? سینره
? دکتر ژیلا
? مای
=================

#لوازم_خانگی
? لوازم برقی اسنوا
? یخچال و گاز و ماشین لباسشویی اسنوا
? ماشین ظرف شویی ارج
? گاز پادیسان و سینجر گاز
? چرخ گوشت و گوشت کوب برقی پارس خزر
? سینک و هود و گاز رومیزی اخوان
? آرکوپال پارس اوپال
? چینی زرین و مقصود
? کریستال جی سی سی
? تلویزیون ایکس ویژن
? فرش نگین مشهد

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 07:07:00 ب.ظ ]




بالاترین سطح ممکن کیفی

رهبر انقلاب: با #تعصب دنبال کالای ایرانی بگردید…
کدام مارک ها در بازار، اجناس #ایرانی هستند؟

1⃣لوازم التحریر

#خودکار: پاپکو، استایلیش، پلیکان، صفا
#مداد_رنگی: فکتیس، پارس مداد
#کوله_پشتی: پاپکو
#دفتر: ایام
#جا_مدادی: سهند، پاپکو
#کاغذ_A4: پلیکان
#ماشین_حساب: پارس حساب
#اسامی آرم نوشت افزارهای اسلامی- ایرانی: آزاده، روشنا، فطرس، اعلایی، بچه‌های آسمانی، پرسام، مهتاب، خلیج فارس، رویش، یارمهدی، سروش، فاطمی، قاصدک، طرفه، ایام، هدهد، حدیث نینوا، ایما، گلدسته، روح الله، اسپی کوه، ریحانه

2⃣خوراک

#روغن_زیتون: لویه، فدک

3⃣آرایشی_بهداشتی

#مایع_لباسشویی :سپید، پریمکس، آیری، لمس، آمو، اکتیو، تاژ
#پودر_لباسشویی: سپید، پوش، ارکید، پریمکس، برف، کف، داروگر، آیری، تارا، سافتلن

4⃣لوازم خانگی

#تصفیه_آب_خانگی: واتر سیف(water safe)
#فلاسک: احمد(شرکت کالای خانه) ، یزدگل
#سطل_جادستمالی_کودک: لیمون(صنعت سازان)
#سماور: پلان - آپولون - غفاری
#کتری: مرادی
#استکان بلور: اسکار(oscar)
#ظرف_فریزری_بلور_دردار: کریستال ایران(crystal)
#جاروبرقی: پارس خزر، اسنوا، پاکشوما، شهاب ، صنام، نانیوا
#جاروسطلی: نیوشا، سپاهان، پاکشوما، صنام
#اتو: اسنوا،پارس خزر، صنام
#مایکروفر: پاکشوما
#چرخ_گوشت: پارس خزر، جهان آوا، نانیوا
#غذاساز: سایا، صنام
#بخارشو: پاکشوما
#بخارشو_کف: پارس خزر
#کولرگازی: پاکشوما، اسنوا، مهراصل
#کولرآبی: آبسال، پارس، پاکشوما، دونار، ارج، جهان کار، سپهرالکتریک
#آبگرمکن: بوتان، ارج، دونار، آزمون، ایران رادیاتور
#ماشین_ظرفشویی: اسنوا، پاکشوما، آبسال، موریس، کورال پاکشوما، کروپ پاکشوما
#هود: بیمکث، پویامکث،پادیسان، سینجر
#بلور_شیشه: کاوه،اصفهان،شوگا،صنعت سازان، نوری تازه،کریستال
#کریستال: جی سی سی، فونیکس، شوگا، اصفهان
#بخاری_برقی: پارس خزر
#بخاری_گازی: آدنیس، نیک کالا، مشهددوام،پارس، ارج، دونار
#سینک_ظرفشویی: اخوان، پویامکث،درسا،بوتان،بیمکث،سینجر
#تلویزیون: ایکس ویژن، اسنوا، صنام، شهاب
#دستگاه_دیجیتال: ایکس ویژن
#ظروف_چینی: زرین، توس چینی، مقصود، تقدیس
#آرکوپال: آیروپال، پارس اوپال، جووانی مقصود، دسینی مقصود
#پیرکس: آیرکس،صنعت سازان
#قاشق_چنگال_کارد_کفگیر: ناب استیل، صنایع استیل ایران
#قابلمه_هوشمند: پاتیلان
#قابلمه_هاردآنادایزد: کارال، پاتیلان
#قابلمه_مس: پاتیلان
#قابلمه_سرامیک: ظرف ایران، زرساب، رافیا
#قابلمه_استیل: غفاری، پارس استیل
#قابلمه_تفلون: پاتیلان، تابان، ظرفیران، ترنج، زرساب، تین، عروس
#ظرف_لعابی: الیت
#ته_چین_پز: ترنج
#زودپز: پارس استیل
#پلوپز: پارس خزر
#بخارپز: پارس خزر
#سماور: دقت، تابا، اپولون، پلان، غفاری، سلیمانی
#چای_ساز: پارس خزر
#چاقو: زنجان
#کتری_برقی: پارس خزر
#ملزومات_آشپزخانه: صنعت سازان، زیباسازان، ناب استیل، نوین، پلاستیک کاشان، کالا پلاست، دنیاپلاستیک، اپادانا، ممتاز، پردیس ماهان، پارس خزر، بهازکالا
#پاسماوری: چینی پرنس
#ماشین_لباسشویی: پاکشوما، ابسال، اسنوا، سینور، ارج، پارس ، شهاب، صنام، دونار
#لباسشویی_کوچک: میلادشرق، پاکشوما، فریدولین
#اجاق_گاز: لوفرا(عادل گاز)، بیمکث، پویامکث، الباگاز، آلتون، پیلوت، ارج، صنام، تهران سبحان، رزگاز،سینجر، پادیسان، عالیستان، گلین گاز
#یخچال_فریزر: امرسان، فیلور ایرانی ، اسنوا، هیمالیا، الکترواستیل، نیکسان، صنام،سینور،پاکشوما، ازمایش، دونار،سینجر،ارج،پارس، اطلس، آیسان
#چرخ_خیاطی: کاچیران
#آیفون(دربازکن): تاباالکتریک، سیماران
#پنکه: پارس خزر
#آبمیوه_گیری: پارس خزر ، نانیوا
#سه_کاره: پارس خزر
#سشوار: پارس خزر ، نانیوا
#ترازو_دیجیتال: پارس خزر
#تصفیه_هوا: پارس خزر
#جارو_شارژی: سایا
#سرخ_کن: پارس خزر، نانیوا
#سینی: پاسارگاد
#تشک : وگال ، رویا ، خوشخواب ، تن آسای ، ویستر
#کیف_و_کفش: چرم آوا
#لامپ_و_مهتابی: پارس شهاب

5⃣لوازم الکترونیکی

#موبایل: جی ال ایکس، دیمو
#تبلت: جی ال ایکس
#کیبورد #موس #اسپیکر: فراسو
#پاور #کیس: گرین

? این لیست را به دوستان و آشنایان معرفی کنید تا سهمی هرچند کوچک در تبلیغ کالاهای ایرانی و تولید ملی داشته باشید.
#کالای_ایرانی
#حمایت_از_کالای_ایرانی
#خرید_کالای_ایرانی=اشتغال_جوانان

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 07:03:00 ب.ظ ]