زمهرير
 
 


Random photo
کوچکترشد وقتی که برگشت

با سلامٍ دوست عزيز از شمامتشكريم كه از اين وبلاگ ديدن مي كنيد ، نظرات يامطالب ارزشمندتان را براي ما بفرستيد وباپيشنهادات خود مارا ياري كنيد. من سرباز جنگ سايبري هستم . باتشكر


جستجو


آخرین نظرات
  • سیدمحمد در کارگران حضرت فاطمه‌ی زهرا
  • خانعلی زاده در کثرت جمعیت در صحیفه سجادیه:
  • کبری نظرزاده در ▪️متن سخنرانی دختر شهید سلیمانی
  • لبیک یا مهدی  در استحمام جانباز قطع نخاعی به وسیله حاج قاسم
  • سربازی از تبار سادات  در از نشانه های آخر الزمان


پربازدید


موضوعات




ج

زیبا سازی وبلاگ




le



ab
 



چو دزدی با چراغ آید گزیده تر برد کالا

چو دزدی با چراغ آید گزیده تر برد کالا

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
[چهارشنبه 1397-03-02] [ 07:18:00 ب.ظ ]




بالاترین سطح ممکن کیفی

افزایش جمعیت و صنعت غذایی رو به توسعه و تحول ایران، مسئولین و مدیران کارخانه سان استار را برآن داشته تا بر تلاش بی‌وقفه خود بیافزایند و در این راستا با تجهیز هرچه بیشتر خطوط تولید، علاوه بر دستیابی به تولید بیشتر، محصولات خود را در بالاترین سطح ممکن کیفی بدست شما مصرف کننده محترم برساند.شرکت زرین جم مارینا در سال 1387 تاسیس گردید و با راه‌اندازی کارخانه‌ای به مساحت بیش از صدهزار متر مربع در شهر صنعتی کاوه در سال 1391 به بهره‌برداری رسید. این شرکت با تولید آبمیوه‌ها و شربت‌های متنوع با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته خطوط تولید، گامی مهم در صنعت مواد‌غذایی میهن عزیزمان برداشته است. این شرکت با تولید آبمیوهای طبیعی در اندازه‌های 200 میلی لیتر ، 240 میلی لیتر پالپی ، 500 میلی لیتر (کامبیدام) در 5 طعم و 1 لیتری (کامبیدام) در 24 طعم و همچنین شربت در اندازه‌های 2 و 3 کیلویی و 780 گرمی شیشه در 7 طعم، کاملاً پاستوریزه و هموژنیزه؛ افتخار دارد که محصولاتی بسیار با کیفیت را بدست متخصصین ایرانی در سطح بین المللی تولید و عرضه نماید و کشور عزیزمان را از بازار کالای مشابه خارجی بی‌نیاز سازد. در راستای این هدف مهم، شرکت سان استار با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک روز دنیا با طراحی کاملاً اقتصادی و پیوسته تلاش نموده است که همواره محصولاتی درخور به بازار عرضه نماید. شرکت سان استار از یک آزمایشگاه مجهز کیفی بهره می‌جوید تا همواره محصولی باکیفیت در اختیار هموطنان عزیزمان قرار گیرد.

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 06:58:00 ب.ظ ]




یک حرکت مثبت ما

چند روزپیش که رفته بودم هدیه ای برای مادرم بخرم، تمام بلوریجات رو زیر و رو کردم. قیمت ایرانی پایین و قیمت خارجی بالا ? . اما خوب جنس لیوان خارجی یه جورایی میچربید به ایرانی. دیگه داشتم تصمیم میگرفتم که لیوان خارجیو بخرم که یه لحظه به خودم اومدم. ? یاد افراد فامیل افتادم که بیکار شدن و من با این کار داشتم بهشون خیانت میکردم. ? حتی به همسرم که روبروم ایستاده بود. ❗❗❕❕❗❕ بالاخره اونم نون آور خونه بود و جزیی از این ملت. بهم گفت میخوای ایرانی بخری؟ با اینکه دودل بودم گفتم آره. فروشنده لیوان های ایرانی رو برامون بسته بندی کرد با توجه به قیمتش چندتا لیوان بیشتر خریدیم. همون لحظه مشتری دیگه ای که داشت چرخ گوشت میخرید، با تمسخر ?? گفت این همه لیوان ایرانی؟ مگه جهیزیه ندارید؟؟!!! همسرم با طمانینه خاصی گفت ? نه میخوایم ایرانی بخریم که هم از حرف رهبرمون طبعیت کرده باشیم و هم از تولید داخلی حمایت کنیم. این ها هم هدیه ست. ایرانی هدیه میدیم که فرهنگ سازی بشه . ?? بنده خدا جا خورد! ???? چرخ گوشت خارجی لوکسی رو که دستش بود و قصد خریدشو داشت ، زمین گذاشت و به فروشنده گفت من هم ایرانی میخوام ???? . من که تا اون لحظه هنوز دو دل بودم، وقتی دیدم یک انتخاب من چقدر انتخاب های بزرگ دیگه رو به دنبال داره، یک دل شدم به خرید کالای ایرانی !! و خرسند و مفتخر به انتخابم ??? . هدیه رو که برای مادرم بردیم، مهمان هم داشتن ، با افتخار گفتم مامان این لیوان های ایرانی رو برات خریدیم نه به خاطر قیمتش نسبت به لیوان های خارجی بلکه به خاطر ایرانی بودنش و حمایت از تولید داخل. مهمان هم که تا اون لحظه با تمسخر و پوزخند ??? به کادوی ما نگاه می کرد ، به فکر فرو رفت و گفت من هم از این به بعد ایرانی میخرم!!! ????

❇✳ یک حرکت مثبت ما حرکت های مثبت زیادی به دنبال داره . بیاید ایرانی بخوایم و ایرانی بخریم. ✳❇
م احمدي بني

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 06:54:00 ب.ظ ]




رقیبی پرقدرت در مقابل محصولات مشابه خارجی

“ساپلاس مدز”
در سال 1389 برند “ساپلاس مدز” نیز توسط شرکت طبیعت زنده ثبت شد و از آن زمان تا کنون ساپلاس مدز برندی مطرح در صنعت مکمل‌های غذایی می‌باشد. “ساپلاس مدز” در ابتدا با تولید مکمل‌های مولتی‌ویتامین مینرال که مخصوص پوست، مو و ناخن می‌باشد؛ توانست توجه همه جانبه بازارهای داخلی را به خود جلب کند و رقیبی پرقدرت در مقابل محصولات مشابه خارجی باشد.

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 06:41:00 ب.ظ ]




تلفیق شایسته کشاورزی و صنعت

شرکت دارویی “زردبند” شرکتی است دانش‌بنیان که از سال 1372 فعالیت خود را با هدف تولید و فرآوری گیاهان دارویی آغاز نمود.
این شرکت در ابتدای امر، از طریق منابع معتبر بین‌المللی، بذر گونه‌های مختلف و خاص گیاهان دارویی را تهیه نمود و تلاش خود را به تکثیر و تطبیق آن‌ها با شرایط اقلیمی کشور معطوف داشت تا بدین وسیله به بالاترین میزان عملکرد دست پیدا کند. به موازات این فعالیت‌ها، در زمینه روش‌های بهینه استخراج و فرآوری محصولات گیاهی نیز تحقیقاتی صورت گرفت. از آنجائی که مراحل نخست فعالیت شرکت، در روستای زردبند، واقع در 20 کیلومتری شمال شرق تهران، صورت پذیرفت، نام این روستا وجه تسمیه نام این شرکت قرار گرفت.
یک سال بعد از تأسیس شرکت، واحد کشت و صنعت آن در شهرستان یاسوج (استان کهگیلویه و بویر احمد) فعال شد. امروزه شرکت دارویی زردبند با سطح کشت چند صد هکتار در سراسر ایران و با تولید حدود هشتاد نوع عصاره، اسانس و روغن یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این قبیل فرآورده‌های طبیعی برای تامین نیاز صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی کشور به شمار می‌رود.
همچنین، از سال 1388 با هدف ارتقاء سلامت جامعه، پنجاه نوع محصول دارویی و بهداشتی توسط این شرکت به بازار عرضه می‌شود. فرآورده‌های طعم‌‌دهنده این شرکت، که علاوه بر طعم‌دهنده بودن دارای خواص دارویی نیز می‌باشند، با برند “طعم سبز” و سایر فراورده‌های دارویی آن با برند “زردبند” تولید و به بازار عرضه می‌شود.
شرکت دارویی زردبند با تلفیق شایسته کشاورزی و صنعت و بهره‌گیری از نیروهای انسانی کارآمد، در سال 1385 به عنوان “کارآفرین نمونه” در استان کهگیلویه و بویراحمد، انتخاب شد. همچنین، این شرکت در سال 1386 از طرف سازمان حفاظت محیط زیست موفق به دریافت عنوان “صنعت سبز” کشور گردید، کسب رتبه سوم پژوهش‌های توسعه‌ای بیست و دومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی در سال 1387 و اخذ نشان گواهی سازمان FAO به دلیل “نوآوری در ساخت داروی گیاهی پیشگیری و معالجه‌کننده بیماری‌های طیور"در همان سال از دیگر افتخارات این شرکت به شمار می‌رود.

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 06:39:00 ب.ظ ]




تجربه موفقیت آمیز

این لِی، زیبایی طبیعی!
“لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده” در سال 1376 با باور به توانایی تولید محصولات آرایشی-بهداشتی، با کیفیتی در سطح بهترین های جهان بنیان نهاده شد. به دنبال تجربه موفقیت آمیز محصولات برند سینره و توزیع گسترده این محصولات در خاورمیانه و اروپا، در سال 1394 محصولات آرایشی “این لِی” با اعتقاد به تجلی زیبایی طبیعی زنان ایرانی تولید و به بازار عرضه شد. محصولاتی با کیفیت، قابل اطمینان و همیشه در دسترس…

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 06:38:00 ب.ظ ]




محصولاتی با کیفیت

با توجه به شرایط موجود، اقلام تولید در این شرکت، از مواد اولیه تا محصول نهایی به طور صد در صد کنترل شده تا مشتریان محصولاتی با کیفیت، با دوام و با اطمینان دریافت نمایند. گروه صنعتی کفش آفاق در سال 1371 تاسیس و در سال 1377 به بهره برداری و تولید انبوه رسید. این گروه از ابتدا با توجه به شرایط بازار در زمینه تولید انواع کفشهای چرمی اسپورت، راحتی و مجلسی با استفاده از جدیدترین مدلهای روز و همچنین با بکارگیری ماشین الات و کادر مجرب و همکاری متخصصین شرکتهای ایتالیایی و ترکیه فعالیت و توان کیفی واحد را به سطح برون مرزی رسانیده و به جهت پیشبرد اهداف کیفی و کمی خود اقدام به اخذ گواهی نامه بین المللی Iso 9001 : 2008 از شرکت توف نورد آلمان گردید.
گروه صنعتی کفش آفاق هدف اصلی خود را مشتری مداری و رضایت کامل مشتری و تولید محصول با کیفیت و با شرایط ارگونومی و تکنولوژی روز دنیا بنا نهاده است. این گروه کفشهای تولیدی خود را با قالبهای طبی و با توجه به شرایط ارگونومی و بدن و پای انسان و حفظ سلامتی و برطرف کردن بیشتر ضایعات کمر و زانو عرضه می نماید و نتیجه این تلاش فروش تعداد بسیار زیادی از محصولات، به شرکتهای دولتی و خصوصی و سازمانهای مختلف اداری و نظامی می باشد.گروه صنعتی کفش آفاق برای محصولات خود حد اقل شش ماه ضمانت تعویض در نظر گرفته است.
این گروه در جهت شناسایی نام و نشان تجاری خود با استفاده از کاربردهای علمی و کارشناسی در نخستین جشنواره و سمینار برنده های شمال غرب کشور در خرداد ماه سال 1388 شرکت و یکی از برگزیدگان این جشنواره قلمداد گردید.
مامان خودم از این کفشا استفاده میکنه
چرم تبریز :)
چندین ساله که داره
منتظره ببینه کی پاره میشه ?

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 06:35:00 ب.ظ ]




وجدان کاری

استفاده از دانش روز با دغدغۀ اعتلای سطح کیفی محصولات در گذر زمان و بهره بردن از مهارت های صنعتگران متعهد به وجدان کاری این گروه تولیدی را مفتخر به تولید محصولاتی کرده که به شکر ایزد منان تا کنون رضایت مشتریان محترم را به فراخور بازخورد نتایج نظرسنجی ها از بازار مصرف، در پی داشته است. استفاده از خط تولید تکنولوژیک و ماشین آلات مدرن و دانش فنی بزرگان صنعت کشوردر راستای جلب نظر مصرف کنندگان محترم از محصولات این گروه تولیدی، سیر اعتلای محصولات ما را مسیر می دهد و این همه در زیر سایۀ الطاف خداوند منان میسر است که تا او نخواهد نمی شود و سخن ها همه در این کلام از کتاب حضرت حق خلاصه می شود که : هذا من فضل ربی.
گروه تولیدی صنعتی کفش اسکاپ تبریز فعالیت رسمی خود را از سال 85 و با بهره گیری از بیش از 20 سال تجربۀ کاری و دانش فنی گروه پرسنلی کوشای خود و با اخذ مجوز رسمی از مراجع ذیصلاح آغاز و به تولید انبوه کفش با برند اسکاپ تبریز مبادرت نموده است.
چرم تبریز کلا خوب و خوش دوامه :)
http://mhdyhydry.kowsarblog.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%87%D8%A7-1

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 06:33:00 ب.ظ ]




رضایت مشتریان داخلی  هدف ماست

شرکت لابراتوار اخوی یک شرکت خانوادگیست که در سال 1369 ش. توسط آقای دکتر نصرالله اخوی تاسیس گردید و تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی تحت عنوان سی گل می‌باشد
آقای دکتر اخوی مؤسس این واحد تولیدی تنها متخصص بین المللی در زمینه آرایشی و دارویی در ایران و عضو موسسه فرانسوی متخصصین بین الملل، با شرکتهای بزرگ ارایشی مانند اورآل، ویشی و لانکوم و لابراتوارهای دارویی سرشناس بین المللی و داخلی همکاری داشته‌اند و عصاره چهل سال تجربیات خود را در محصولات سی گل فرموله کرده اند.
آقای مهندس فرید اخوی، سهامدار عمده و مدیر عامل این موسسه، متخصص در عملیات بازاریابی داخلی و بین المللی، مجرب در زمینه استراتژیهای بازار ایران و جهان بوده و با تجربیات خود لابراتوار اخوی را در زمره یکی از پیشروترین شرکتهای ایرانی در زمینه آرایشی و بهداشتی شناسانده است. رضایت مشتریان داخلی ، خارجی و تامین کنندگان محصولات سی گل در زمره برنامه ریزیهای بلند مدت وی می باشد.
یکی دیگر از سهامداران خانوادگی، خانم شیرین اخوی می باشد که به طور همزمان اداره دو واحد بازرگانی و روابط عمومی را بر عهده دارد. این بخش شامل فعالیتهایی نظیر شناسایی و برقراری ارتباط با تامین کنندگان معتبر و شناخته شده مواد اولیه در سراسر جهان‚ خرید اقلام ضروری ‚ برنامه ریزی و شرکت در نمایشگاههای داخلی و بین المللی، حفظ ارتباط مستقیم و مستمر با تامین کنندگان و مشتریان و انعکاس فید بک آنان به سازمان ‚ به منظور بهینه سازی سیستم و واحد کنترل کیفیت می باشد.
فعالیتهای جاری شرکت عبارتند از:
-واردات مواد اولیه مورد نیاز از شرکتهای ممتاز اروپایی مانند روش، هنکل، مرک و…
-ترخیص کالاهای وارداتی از گمرک به اهتمام تیم مجرب ذیربط
-ساخت انواع کرمهای آرایشی‚ بهداشتی و خمیر دندان با فرمولاسیون منحصر به فرد
-پر کردن و بسته بندی محصولات سی گل در تیوپهای لمینت، پلاستیکی و چند لایه و قوطیهای شکیل که به صورت سفارشی طراحی شده است.
-بازاریابی و توزیع محصولات سی گل در تهران و بیست و پنج شهرستان در سراسر کشور از طریق شبکه نمایندگی موجود در هر شهر.
-بازاریابی و صادرات به کشورهای خارجی.
کارخانه در یک منطقه صنعتی نزدیک به تهران با مساحت 5000 متر مربع و بالغ بر 2000 متر مربع بنا احداث شده است.
عمده ماشین آلات موجود در فرآیندهای تولید، مخلوط کنی و بسته بندی‚ از بهترین شرکتهای تولید کننده ماشین آلات صنعتی نظیر کالیکس فرانسه و نوردون سوئد خریداری شده است.
دفتر مرکزی در یکی از بهترین مناطق شمال شهر تهران با سیصد متر زیربنا واقع شده است.
در حال حاضر شرکت 145 نفر پرسنل دارد که از این جمع 25 نفر در دفتر مرکزی، 20 نفر در کارخانه کرج، 25 نفر به عنوان نماینده فروش در سراسر ایران و 25 نفر در واحدهای بازاریابی در تهران و شهرستانها مشغول به کار می باشند.
لابراتوار اخوی اولین واحد تولیدی آرایشی و بهداشتی در ایران بوده که در سال 2001/1380 موفق به اخذ گواهی استاندارد ISO 9002 از QMI کانادا گردید و در سال 1381 موفق به ثبت نام در موسسه استاندارد عربستان سعودی شد.
کادر پرسنل متخصص شرکت در مناسبتها و فعالیتهای بین المللی گوناگون نظیر کنفرانسها، نمایشگاهها و کارگاههای داخلی و خارجی در طی سال شرکت موثر دارند تا همزمان در جریان آخرین فرمولاسیونها و دانش فنی روز قرار گیرند.
یکم زیادی اسم اشخاص برده شد به بزرگواری خودتون ببخشید
ان شاء الله به زودی شاهد این باشیم که ابزار آلات و ماشین های این شرکت ها هم ساخت وطن بشه :)
مامان من مصرف کننده چندین ساله محصولات این مجموعه بود
به پوستش میومد و خوب بود :)
پیشنهاد میشه امتحان کنین :)

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 06:25:00 ب.ظ ]




پیشتاز در کیفیت و نو آوری

شرکت چرم مشهد در سال 1375 در شهرک صنعتی چرم شهر مشهد با هدف حذف و ارتقا ارزش افزوده صنعت چرم و محصولات چرمی، ایجاد اشتغال در داخل کشور، عرضه مستقیم کلیه محصولات چرمی به هموطنان و صادرات با به کارگیری کلیه امکانات و توان بالقوه تاسیس گردیده است. این مجموعه دارای مساحت 40,000 متر مربع و زیربنایی معادل 12,000متر مربع می باشد که به تولید انواع البسه، کیف و دستکش با اشتغالزایی 1013 نفر نیروی کار هر روز در حال پیشرفت است. در سال پیش رو نیز در حال بهره بردن از تجارب طراحان و مهندسان بزرگ دنیا می باشد تا قدم مثبت دیگری در راستای بروزرسانی کارخانه صورت داده باشد.
رسالت: ما همواره با تکیه بر شعار پیشتاز در کیفیت و نو آوری به دنبال راهها ، الگوها ، استانداردها و فن آوری های جدیدی برای بکارگیری و ارتقاء‌ سطح منابع ارزشمند انسانی ،‌ مالی ، ماشین آلات و تکنولوژی ‌به منظور ارتقاء کیفیت ، بهره وری و سودآوری بیشتر در سازمان با حفظ محیط زیست و همچنین ایجاد زندگی بهتری برای هموطنان و مشتریانمان هستیم . رسالت ما افزایش ارزش و محبوبیت شرکت نزد مشتریان ،‌ کارکنان ، تامین کنندگان و سهامداران است که این امر از طریق عرضه محصولات ارزنده و بهترین محصول در ایران و بازارهای خارجی ( پنج قاره جهان ) و همچنین ارائه خدمات نیکوکاری ، اجتماعی و عام المنفعه بخصوص در زمینه گسترش آموزشهای فنی و حرفه ای و همچنین ارتقاء سطح زندگی معلولین جامعه انجام می‌گیرد .
ارزشها: جلب نظر مشتری، حفظ آبروی شرکت، کارآفرینی، تکنولوژی برتر. شرکت چرم مشهد با هدف رونق بخشیدن به تولیدات صنایع ملی بازار چرم، سال 1375 در زمینی به مساحت چهل هزار مترمربع به بهره برداری رسید. محصولات چرمی این کارخانه از چرم درجه یک و بسیار لطیفی تولید می شود که حاصل کار دست صنعتگران ماهر به همراه جدیدترین تکنولوژی صنعت چرم دنیاست.
چرم مشهد فکر کنم معرف حضور همه باشه و نیاز به توضیحی نباشه :)

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 06:16:00 ب.ظ ]




رهبر واقتصاد
موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 06:15:00 ب.ظ ]




اقتصاد مقاومتي
موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 06:13:00 ب.ظ ]




موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 05:58:00 ب.ظ ]




الهم  عجل لوليك الفرج
موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 05:53:00 ب.ظ ]




رفته بودم قصابی..

#محض_خنده ?
رفته بودم قصابی ، خیلی هم شلوغ بود قصابه ، گوشت هرکی آماده میشد اینجوری صداش میزد:

گوساله کی بود ؟؟ ?
گوسفند بیا جلو ☹️ ?
به یکی هم گفت: تو گوسفندی؟؟ ?
گفت نه آقا من گاوم ??
خوشبختانه من جیگر خواسته بودم ??
گفت جیگر بیاد جلو ??

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 03:16:00 ب.ظ ]




من بی تو هیچم.

تفاوت دوستت دارم با عاشقتم چیه…؟!

وقتی شما یک گلی رو دوست داری میچینیش ولی وقتی عاشق یک گل باشی هر روز بش آب میدى.

از علائم عشق حقیقی این است که عاشق برای وجود وهویت انسانی خود هم ارزش قائل است.

فردی که به طرف مقابل می‌گوید:
اگر تو را به دست نیاورم هرگز ازدواج نمی کنم یا خودکشی می‌کنم عشقش هنجار نیست.

عاشق حقیقی وارد لایه های شخصیت طرف مقابل می‌شود و با او هم راز و هم دل می‌شود ولی این گونه نیست که در شخصیت او گم شود و بگوید من بی تو هیچم.
اگر فردی ادعا کرد که من بی تو می میرم قطعاً یا بیمار است و یا دروغ گو.

او قبل از پیوند انسانی با دیگری باید به دنبال درمان باشد.

موضوعات: اقتصاد مقاومتی  لینک ثابت
 [ 02:35:00 ب.ظ ]